Wat dragen wij vandaag XLIII

Deze MK1 voor een vriend van me opgeduikeld toen ze net uitkwamen, gevonden op Malta of all places. Hij heeft hem altijd met veel plezier gedragen en dat heeft hem onder andere een goede kras op de originele flat4 bezel opgeleverd (griptape van skateboards is scherp :sweat_smile:)

Weggebracht naar Bucherer voor service, en jawel: kijk meneer, we hebben er een mooie nieuwe bezel-insert ingezet… :exploding_head:

Naja, hij is blij dat ie er weer “netjes” uitziet, maar ik zou toch wat minder gelukkig zijn…

3 likes

22 likes

En dat is? :grimacing:

Ik moest m ook ff opzoeken inderdaad :joy:

Die schattige Rolex fanboys toch :smirk:

3 likes

Ik heb gegoogled, maar ik werd er niet wijzer van… er zal bij mij vast een draadje niet goed zitten :man_shrugging:t2: :sweat_smile:

28 likes

De rechter heeft een afwijkende (platte) bovenzijde van de 4 op de bezel. Een niet veel voorkomende versie van de aller-vroegste exemplaren, zeldzaam en steeds zeldzamer door dit soort acties :sweat_smile:

11 likes

Met gevaar voor eigen leven met die cactus in de buurt :flushed:

1 like

Ja deze foto had ik inderdaad gespot. Maar hebben ze beide niet een platte bovenkant, alleen die rechtse ietsje groter plat vlak?

:+1:

21 likes

Het groene binnenvlak eindigt bij de linker in een punt, bij de rechter in een vlak, vandaar…
De kleur groen is ook anders.
Ik heb niet gezegd dat het een GROOT verschil is hahaha

6 likes

Oh ja helder! Ik zie het eindelijk :sweat_smile:. Dank voor de uitleg. Ik zat met mijn oververhitte hoofd naar de bovenzijde te kijken :man_shrugging:t2:

1 like

13 likes

Op het strand, maar zonder duiker :stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Op kantoor met een duiker :crazy_face:

27 likes

Hot at the office.

48 likes

19 likes

Middag wissel :sunglasses:

20 likes

Weertje hoor :ok_hand:t5: