Wat dragen wij vandaag XLIII

Het goede leven in België deel 2 :blush:

28 likes

Oja nu zie ik het. In de zon op een half zichtbaar scherm leek ie wit. Lekker hoor :+1:t2:

1 like

Lekker een beetje voetbal kijken.

13 likes

Moet je toch maar niet doen.

Da’s toch ook genoeg. Heb ik precies hetzelfde met deze.

Da’s toch het enige wat telt.
Wat is er nou fijner tijdens het klussen, tuinieren en whatever dan een horloge waar je geen moment om hoeft te denken. Ik zal het nog sterker vertellen,als ik naar de moestuin fiets,en ik heb iets moois om,draai ik om en ga thuis wisselen met deze

6 likes

Lekker licht om de pols vandaag niet te lomp groot … Zomers blauw op een gekleurde ondergrond :face_with_hand_over_mouth::grin:

12 likes

Hoe bevalt Marco?

1 like

Sbgx089 (LE) op een fraai bandje van B&S.

21 likes

Altijd fijn de vrienden van de ANWB :muscle:

Conclusie: kapotte brandstofpomp :expressionless:

19 likes

p

15 likes

Kan niet anders zeggen dan; Erg goed! Draagt erg comfortabel, en ben erg gecharmeerd van het time only. Maar daarentegen moest ik vandaag wel even op mijn telefoon kijken voor de datum :grimacing: Kwestie van wennen en weten wat je draagt :sweat_smile:

1 like

36 likes

Daar zat natuurlijk ook wel enige spot in! Ze blijven ook gewoon lekker in de doos, af en toe ff batterijtje swappen en t tikt lekker door! Spatzuiver op tijd ook, zelfs daar valt niets op aan te merken! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

29 likes

Die heb ik op mn vakantie gedragen, daar is ie perfect voor!

23 likes

Een van mijn favorieten en ligt hier in alle kleuren.

22 likes

Nieuwe aanwinst !

Wempe/Glashutte/sa

27 likes

:+1::money_with_wings::money_with_wings::rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Kan ik me wat bij voorstellen :yum:
Gelukkig is hier de moestuin maar vijftig meter lopen… Altijd een saai plastic quartzje om daar.
Nu nog snel even wat kleur voor straks bij het eten :sunglasses:

16 likes