Gewoon een tof en stoer ding
De nato hoeft van mij niet, ik er zou deze van Watchgecko met witte stiksels opslingeren
Gewoon een tof en stoer ding
De nato hoeft van mij niet, ik er zou deze van Watchgecko met witte stiksels opslingeren
Klopt die nato is een goedkoop ding. Er zit een mooie tropic band bij die moet ik er weer opdoen.
Beetje lui deze week ,overdag slapen en de Tudor om en als ik dan ga werken pak ik snel even de Baltic
Die Zuludiver is ook tof , ga deze week nog wel wat bandjes bekijken en bestellen.
Topding enjoy man
Cermet - een composiet bestaande uit keramische deeltjes met titanium carbide (TiC), titanium nitride (TiN) en titanium carbonitride (TiCN). In dit geval gemixt met aluminium
Sterk en superlicht
Die wijzerplaat is echt vet. Ik weet dat het wit/rode bolletje voor een duikboei staat, maar is dat een 12h weergave op de JLC? Night/day zeg maar?
Dank. Dat bolletje geeft in dit geval de status van de chronograaf aan.
Wit - uit
Rood / Wit - gestart
Rood - gepauzeerd
Ik vind de wijzerplaat inclusief het rode of het rood / witte bolletje het gaafste, dus hij staat altijd op een van deze standen
Hoe houd je de gek bezig, zeg maar…
Omdat de horlogekast en deksel ook kick-ass zijn, nog een beeld hiervan (ik zit overduidelijk in mijn wittebroodsweken)