Wat dragen wij vandaag XLIV

SeaQ

31 likes

Ha @Lunette, gewicht : duidelijk zwaarder, maar niet te zwaar. Echt niet, zelfs op de strap/nato draagt ie fijn.
Ik draag mijn horloges redelijk strak overigens, kan er net niet een vinger tussen steken (voor velen een ‘maat’ )
Hij ruikt niet naar zilver, ik snap welk luchtje jij bedoelt.
Zilver is zachter dan staal en dus per definitie kwetsbaarder. Ik draag mijn horloges van nature erg netjes, dus ben d’r ook niet bang voor.
Als je het type bent dat regelmatig spontaan een kozijn uit de sponning loopt, dan is kans veel groter.

Daarnaast: dit horloge is duidelijk anders dan al het andere dat ik ken. De kleur is gelig en de glans is als van zijde.
Betoverend mooi, werkelijk. De matte finish is geraffineerd.
Eerst dacht ik dat het jammer was dat er geen gepolijste randjes waren zoals bij BB58.
Maar deze totaalmat conisch geeft het ook een uniek karakter.

Voor mij geldt dat Ik het niet kan vergelijken met andere horloges. Het zilver geeft een uitstraling die het onvergelijkbaar maakt.
Ga op gevoel en schaf het aan, bij mij werkt dat heel goed.

Kortom een superbeschaafd, supermooi gemaakt, superspeciaal horloge dat andere horloges (bijna) doet vergeten.

Als je beetje bling zoekt door knallende stevige kleuren of veel glimmende elementjes, dan minder geschikt…denk ik.

Ik woon in postcode gebied rond de 7000, je bent altijd welkom voor bepotelen, ruiken, poetsen, en genieten

En de bonus foto van NU

26 likes

:slightly_smiling_face:

25 likes

17 likes

28 likes

Fijne dag toegewenst!

16 likes

Ik doe mee.

Fijne dag.

33 likes

32 likes

Dit blijft een bijzonder horloge. Japanse hightech in een titanium behuizing en draagt zo comfortabel :heart_eyes:

18 likes

25 likes

Wat een schitterende diepe rode kleur!

(Op BRT een geweldige serie van een Siciliaanse politiecommissaris genaamd : … heeel mooi filmwerk, de intro ook mooi gefilmd, daar komt ook een rooie valleo…enopsis (weet de naam niet meer)
Tip dus :roll_eyes::sunglasses:

2 likes

Goede middag :smiley:

Met de Sputnik wereldbolletje in het centrum van een wereldstad:

Achtergrond even wat scherper:

Lego-Hazes 2.0 (vandaalbestendig, hopen we) op de Dam in Amsterdam :sunglasses:

17 likes

Cool horloge!
Welke is dit?

26 likes

37 likes

Russische Sputnik uit 1969 ongeveer :slight_smile:

1 like

12 likes

Dank voor de tip.

Dit is overigens geen orchidee, maar een plant in de tuin waarvan ik de naam niet weet (en had gehoopt het met jouw post eindelijk te weten :wink:).

Deze bloemen komen dus rond deze tijd uit, na een langere tijd van blad en een relatief korte tijd van in de knoppen staan. Vervolgens komen ze uit en na maximaal twee dagen (per bloem) is het al weer over met de pret.
Maar een prachtige verschijning, met inderdaad een schitterende dieprode kleur.

1 like

Zwaar leven. :golfing_man:t2:

20 likes

Studie materiaal

14 likes