Wat dragen wij vandaag XLIV

7 likes

6 likes

Mooie foto @Locobono :+1:
Goederenvervoer of personen? :grinning:

1 like

14 likes

Deze net opgehaalde NA, de Navitimer A13322.

Poeh… dit is toch wel een bijzonder moment…

28 likes

Mooi zelf ook al dit exemplaar mogen passen van de vorige eigenaar :grin:

1 like

Dat is een blijvertje hoor…:wink: Van harte

1 like

Nu al 1,5 jaar reizigers, daarvoor meer dan 18 jaar met goederen vanuit Antwerpen Noord.

1 like

Dank je… En grappig dat jij reageert, ik heb in aanloop naar vandaag genoten van al je geposte fotos, dank daarvoor.

En ja dit is een blijver. De navitimer was voor mij de eerste ervaring met horloges lang lang geleden en die look blijft fantastisch. Dolblij was ik ook toen ik de Sinn 903 gekocht had welke een mooi betaalbaar (in verhouding) alternatief is. En met geweldige bouwkwaliteit. En nu een paar jaar verder was de kans er om de vleugels binnen te halen. En dat is me toch wel een bijzonder moment. Genieten.
En nu rustig gaan rondkijken voor de originele leren band en clasp want anders is ie niet compleet…

2 likes

Dankjewel. Was nog ‘over’ na verkoop van mijn Turtle. Vind het zelf ook een toffe combi, staat beter dan bij de Turtle eigenlijk.

De originele stalen Orient band is m.i. niet in verhouding met hoe degelijk de rest van het horloge aanvoelt, die gaat weer mooi terug in het doosje :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Mooi stefan! :ok_hand:

1 like

Zo goeiendagschotel! Nieuwe aanwinst? Deze had ik even gemist. Echt fenomenaal mooi horloge kerel! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Portugesier handwound?

Poooohhh lekker hoor.

Lekker man. Met open caseback? Echt schitterend uurwerk. Echt een dikke unit. Mooi die lichte plaat ook met applied markers.

1 like

Fenomenaal! :heart_eyes:
Dit is wel echt een serieuze klok. Van harte gefeliciteerd nog! De essentie van IWC perfect uitgevoerd…

1 like

5 likes

Ja en nee er is ook wat moois voor terug gekomen. En ik had de IWC niet zelf nieuw gekocht, dus toch een ander gevoel bij. Als je een onverwacht een telefoontje van de AD krijgt moet je keuzes maken. Denk dat ik de juiste heb genomen. Erg tevreden nu.

Toch nog wat kleur in de collectie. Field watch erbij. Voor mij weer een mooie vervolg stap. Zal wellicht de IWC en de Seamaster op z’n tijd gaan missen maar heb er deze klatsert voor terug. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

9 likes

Zeker @Apeks @RLC
Wil en draag eigenlijk alleen maar no date :+1: naar mijn mening toch echt het mooiste .

2 likes

Ja het is een true GMT. Heb hem nu ingesteld als als 24 uur indicator. Maar je kunt in de eerste kroon positie de uurwijzer verzetten. Dus echte GMT. Hetzelfde als de Tudor Black Bay GMT maar dan zonder de draaibare bezel.

1 like