Wat dragen wij vandaag XLIV

Fijne avond!

12 likes

M’n NA, nadat de band op maat is gemaakt.

26 likes

2 nieuwe op 1 dag blijft lastig :joy::joy:, ik wissel ze mooi af om de paar uur :+1:

18 likes

Hahahaha, GOED BEZIG!!!
wat goed dat ook jij de knoop doorgehakt hebt, de reserves voor de kinderen aangesproken hebt, de vakantie geannuleerd ( we waren er wel echt aan toe, naar jahh )etc etc etc.
Hahaha, nee hoor, geen blik in de portemonnee nodig, ieder voor zichzelf de afwegingen.

Maar, ik denk dat je hier NEVERNOOIT spijt van gaat krijgen.
(Voor mij was het kort) even wennen, en daarna onafgebroken dragen en genieten.

Ik weet dat er binnenkort nog een HFcollega z’n pols gaat sieren met zilver, dus het wordt wel even een chique bedoening hier.

Anne: geniet ervan!
En gefeliciteerd natuurlijk
:ok_hand:

2 likes

33 likes

12 likes

10 likes

De reduced op een nieuwe Hirsch Liberty

17 likes

veel sterkte,zit een paar kilometer van je af
wij hebben hier gelukkig geen last,ja het dak van de garage is lek maar in vergelijking met wat jij mee moet maken moet ik niet zeuren
hoop dat het vlug allemaal voorbij is

3 likes

14 likes

Lekker hapje eten in Enschede :grin:

21 likes

16 likes

Dat was nog niet makkelijk, even de camera van de vriendin geconfisqueerd met als quick & dirty resultaat (volgende x hack ik ook de sec wijzer…)

7 likes

Heftig! Sterkte :muscle:t2:

1 like

Waar zit je dan?

heerlen
ook vlak bij hoensbroek,waar de waterbuffer aan het overlopen is
bij mij achterom in het park staat het ook blank,maar wij liggen hoog dus daar zullen we geen last van hebben
heb echt met jullie tedoen en met alle mensen die getroffen zijn door deze ellende
wens je veel sterkte de komende tijd

5 likes

Voor het eerst ‘sinds Corona’ weer eens uit eten

13 likes

Vandaag deze heerlijke grijze geiten lederen band mogen ontvangen van strps.

Mening graag:

24 likes

36 likes

Bedankt voor de troost, zitten inderdaad allemaal in de ellende, hopelijk gaat het water niet meer stijgen, kan ik als het een meter zakt gaan kijken wat de schade is :sob::sob:

4 likes