Wat dragen wij vandaag XLIX

Dank je Tony, de Globemaster is zo’n beetje mijn top stuk

En het klopt van de O van Orient en Omega. Van deze 2 merken heb ik de meeste horloges.
Vroeger was dat Seiko en Orient en even Meistersinger en Orient, maar Orient was altijd nr 1 of 2 in aantal in bezit.

Ik vind dat Orient door de jaren heen heel veel leuke modellen gehad heeft. En het is altijd heel erg veel waar voor je geld. Ze zijn altijd goed.

Weet je nog dat je deze van me overnam?

Hahaha…ik heb hem weer teruggekocht, ik denk nog geen 3 dagen later. Nu op de stalen band. Moet nog steeds de band op maat maken, dus vooralsnog weer ongedragen😀

11 likes

14 likes

Ik hoop dat jij evengoed geconserveerd bent :wink:

1 like

Haha, bijna. We zijn allebei 60 jaar jong.:sweat_smile:

1 like

eens!

24 likes

Yep, weet ik nog. Ik vind die wijzerplaat wel bijzonder en vernuftig; dat je elke datum terug kunt zoeken.

Wat ik gemerkt heb is dat je Orients moet kopen als ze goed beschikbaar zijn. Je kunt de vorige modellen nog steeds kopen voor hoofdprijzen. En niet meer wegdoen.

Topstuk is gaaf; merk echter wel dat de ‘lol’ in onverwachte horloges zit. Niet prijs-gerelateerd.

2 likes

55 likes

25 likes

17 likes

13 likes

Dat kan ik alleen beamen en daarom kan liefde voor Orient en Omega heel goed samen gaan.

Maar dan loop je weer tegen

en

en zie je dat er zo veel leuke merken en mooie horloges zijn, het is één feest.
De feestjes met kaviaar hoeven zeker niet de leukste te zijn!

Horlogevrienden, geniet van wat u bezit (niet uitsluitend horloges) en een fijn weekend!

21 likes

29 likes

The ultimate beater!

36 likes

Deze maar weer!

15 likes

(mond valt open) mooi, mooi Jasper

1 like

Lekker kaas halen bij de boer om de hoek.

31 likes

16 likes

37 likes

35 likes

Heel veeg gaver dan dit wordt het niet hoor :sunglasses:

41 likes