Zeg dat. Het zilver springt er meteen uit als je hem ziet liggen naast een aantal andere horloges. De zachte, bijna satijnen, gloed is gewoon erg mooi!
Draag dit vandaag. Mijn twee oppaskleinkinderen zijn dol op de zwaaiende man. Laat ze lachen. Ik ga ze niet vertellen dat hij verantwoordelijk was voor slechte dingen. Hij laat in ieder geval sommige kinderen lachen.
Dit horloge is gekocht in de jaren zeventig. China is begonnen ze weer te maken.
Super kitch. Maar wel opwinder. Geen idee welk uurwerk erin zit
Je bent een topper.
Uit het goede zilver gesneden, jouw naam 4ever in zilver gebeiteld.
als Arie Kabaalstra @Arie_Kabaalstra dit zou lezen zou hij mij al tig keer verbeterd hebben
Een collega van me die wist dat ik iets met horloges had, vertelde me dat hij een Chinees horloge had. Dat was hem voor heel weinig geld ooit in Peking opgedrongen door een oud vrouwtje. Een dag later nam hij het voor me mee. En ja hoor, zwaaiende Mao.
Hij droeg het die dag ook de hele dag. Ook tijdens de zitting (hij is rechter). Hopelijk viel het niet te zeer op.
Dat was natuurlijk wel heel geestig geweest als het het Wilders proces betrof. Overigens doet iets me vermoeden dat - mocht je je eigen beroep geheim willen houden - je je post iets zult moeten redigeren.
Dat weten ze hier bij benadering wel. Ik ben geen rechter overigens.