Wat dragen wij vandaag XLIX

Groeten
Rutger

31 likes

Heel fraai horloge maar daar hoort echt een mooie leren band op als je het mij vraagt.

26 likes

Klopt Jeroen, de originele band is een zwartleren band, zie plaatje hieronder.

Ik ben zelf nu aan het uitproberen wat het lekkerst is. Heb hem op haaienleer gehad en nu op een hybride: zwart leer aan de buitenkant en rubber aan de binnenkant. Is nog niet optimaal; te stug nog.

14 likes

Soms denk ik “weg ermee” en dan doe ik hem nog eens om.

21 likes

Zwart, bruin of zelfs een kleurtje, kan allemaal maar rubber in combinatie met een klassiek horloge zou nooit mijn voorkeur hebben, ook al is het hybride. Dan veel eerder een mesh band

1 like

Avondwissel. ALPINA STARTIMER PILOT BIG DATE CAMO, AL372BGMLY4FBS6, AL-372 automaat, 44mm, 22mm lugs.

15 likes

Die lederen bandjes gaan allemaal nog aan bod komen.

Ben die hybrides nu aan het uitproberen. Is nieuw voor mij. Conclusie tot nu is dat ik het niet prettig vind dragen. Ik denk dat er geeneen horloge op die hybrides gaat :wink:

1 like

18 likes

Leuk leuk, maar ik had iets anders verwacht. :face_with_monocle:

1 like

33 likes

Zojuist de Citizen Promaster binnengekregen. NY0040-17le binnen gekregen. Leuk ding zeg!!

20 likes

34 likes

Morgenavond ws :wink:

1 like

Oei, ik respecteer ieders keuze, maar is dit horloge niet veel te groot voor jouw pols?

Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat jij hem lekker vind zitten en het mooi vind, maar ik het horloge is echt een joekel. :slightly_smiling_face:

2 likes

24 likes

Fijne avond allemaal.

21 likes

19 likes

Vanavond de net bezorgde TAG uitproberen!
Mooie band trouwens, beetje engineer-achtige middenschakels:

20 likes

Geniet van je TagHeuer Charles, heb hier nog altijd de witte Sport 2000 die ik overgenomen heb van je een hele tijd geleden. :wink:

21 likes