Wat dragen wij vandaag XLIX

Goedenavond!

7 likes

De Ploprof heeft een tijdje geleden plaats gemaakt voor de Blancpain en om eerlijk te zijn, ik heb er soms best spijt van… :thinking::slightly_smiling_face:

1 like

Zucca

17 likes

Het is zeker een prachtig horloge, maar die kastvorm van de moderne speedmasters zijn gewoon geen match met mijn pols. Als ik het horloge 2 of 3 dgn achter elkaar gedragen heb, dan heb ik er gewoon ‘last’ van… Yip, luxe-probleem haha.

Maar wat is ie mooi hè?

26 likes

29 likes

Das n skier stukkie muziek Hans!

24 likes

15 likes

Avondwissel

24 likes

Dank je wel Jan, dat moet er gewoon uit Rollen😀

1 like

31 likes

21 likes

Dat idee dat had ik al gekregen😉

Dat kan ik best begrijpen. Bestaat er geen mogelijkheid om hem weer terug te kopen?:slightly_smiling_face:

2 likes

Vandaag de Tour de France van Verdal

24 likes

Kan dit model steeds meer waarderen en leuke dial :ok_hand:t3:

1 like

35 likes

Ik draag eigenlijk altijd alleen de laatste NA, dus ik probeer niet teveel horloges te hebben. Al gaan de aankopen meestal sneller dan het afscheid nemen… :joy:

Toevallig zag ik mijn ex vandaag op een site staan maar heb er nog niet naar geïnformeerd. Grappig dat je hem juist nu noemt. :slightly_smiling_face:

1 like

Dat probeer ik ook. Vind een collectie van 3 of 4 horloges prima en erg overzichtelijk :grin:. Krijg daar wel rust van…

Zou zeggen sla je "slag":facepunch:( ik “meende” dat ik hem ook zag staan bij een handelaar) Succes!

1 like

Een blauwe PRC200 mk.II… Al spijt gehad dat ik die verkocht heb :wink:

1 like

Ah, helder, dank je wel! :smiley::+1:

1 like