Dat zou wel een aanzienlijke verbetering zijn
Nice!
Mooi om het contrast tussen die twee nog eens te zien. Allebei prachtig! Bij de Seamaster alleen wat schrik dat het gewicht me zou tegenvallen. Dat doet het met m’n Planet Ocean toch vaak.
Ja precies, de Planet Ocean is een beetje zo’n zelfde zwaargewicht. Je merkt het idd zeker, maar ik vind het zelf niet heel storend. Dat je de band van de Seamaster on-the-go kan fijnstellen draagt daar natuurlijk wel aan bij.
De Seamaster heeft inmiddels al een streepje bij me voor. Bij jou wint nog wel de BB58?
Ja absoluut. Ik heb wat mij betreft een mooie set, dus qua keuzemogelijkheden zit ik helemaal goed. En elke dag draag ik die kl0|€ $#!@ bb58. Soms doe ik eens iets anders om, gewoon omdat ik mezelf ertoe verplicht, en zit dat blauwe B-merk horloge een half uur later terug om de pols.
Ik heb dit ook voorgehad toen ik mijn Explorer pas had, maar dat heeft een maand of 3 geduurd. Nu zijn we al een half jaar ver en het lukt me niet om deze in de doos te steken. De rest moet gelukkig niet weg, maar ik moet me er wel toe dwingen ze af en toe te dragen.
Het is een horloge dat ik om de pols heb gedaan en dat meteen goed zat, op elk vlak. Voor mij is het 95% perfect. Betere sluiting met toolless microadjustment erop en het was 100%.
waarschuwing: sommige negatieve statements in deze post zijn opzettelijk overdreven
Mijn eerste stemvork-horloge, net uit de doos gehaald die was opgestuurd door forumgenoot.
Geweldig hoe de secondenwijzer glijdt. 'Trap’loos
Wel snel van die nato afknikkeren en gelijk op leer of staal zetten. Wat een blasfemie om zo’n mooi horloge op zo’n ruk stukkie goedkoop polyester te zetten.