Wat dragen wij vandaag XLIX

Hoe diep hangt vooral af waar je duikt. In ons land wordt het op diepte vaak minder leuk qua zicht. In Zeeland is pakweg 7 tot 12 meter een mooie diepte om veel te kunnen zien. In bijv, Griekenland en Portugal is 25 meter ook vaak een mooie diepte met veel zicht en mooie vissen. Bepaalde duikorganisaties adviseren een maximale diepte van 30 meter uit veiligheidsoverwegingen. Maar ik ken duikers die tot 60 meter zijn gegaan. Not my cup of tea. In afwachting van een operatie duik ik niet meer vooral door het gewichtvan de uitrusting met de fles en het lood. In het water geen probleem, maar je moet er eerst in…

Succes :+1:

3 likes

19 likes

Aha nu weet ik wie me voor was

1 like

17 likes

Mijn NA

32 likes

Zo de 2de vandaag, hoeveel zouden er op HF rondzwerven? Ik heb er ook eentje namelijk…

1 like

20 likes

Vandaag tijdens het werk, foto genomen toen ik thuis kwam en begon te sputteren :droplet: zie druppel op endlink

Daarna avondwissel naar nieuwe aanwinst

Edit: verrek, datum van de YM staat al op 24 :thinking:

37 likes

Genoeg :grin:

19 likes

Vriendelijk bedankt Renatus. Ben er heel content mee.

1 like

12 likes

Voor de liefhebbers :sunglasses:

23 likes

Allebei toppers en gefeliciteerd met je aanwinst😀

Vanmiddag bij de Ivenacker eiken, oa oudste eik van West Europa van 1000 jaar oud vind je hier.

26 likes

26 likes

Back in Holland…:grin:

14 likes

17 likes

Sorry man. Ik geloof dat dit cool genoeg is om m’n Mini Turtle te verkopen. Al zit ik nog op de wip. Dat ding is me dierbaar, en het is een eenhoorn. Misschien moet ik wat andere dingen verkopen. Maar niet die Halios.

1 like

Prachtig :ok_hand: maar met die grote bedragen zit je ook met veel getallen die je moet intypen bij het factureren… je zou er RSI van oplopen

25 likes