Wat dragen wij vandaag XLV

Middagwissel!

16 likes

Mooie aanwinst :star_struck: gefeliciteerd

1 like

Poooohhh wat een heerlijk horloge. Draagt bij jou ook als een subje…

1 like

12 likes

23 likes

5 likes

20 likes

:heart_eyes:

27 likes

26 likes

Wissel, in het kader van “de-slapers-nog-even-kijken-voor-eventueel-blauwe-deel”

12 likes

Echt compleet geschift hoeveel horloge je krijgt voor dat bedrag. Die glossy dial, die afwerking, die ISO certificatie, die nauwkeurigheid (loopt binnen COSC so far), dat mooie rode accentje. Ja, eat that, Seiko. Ik ben fan. Zeker op dit bandje dat ik van @louis overnam.

16 likes

en vergeet niet de historie… :wink: De Italiaanse Marine had eind jaren 90 een Tender uitgeschreven voor een duikhorloge. Citizen heeft de NY0040 aangeboden met 200 meter ISO water dichtheid. Er werd vanuit de Italiaanse Marine aangegeven dat het horloge getest zou worden tot 500m. De Citizen NY0040 heeft de test met vlag en wimpel behaald en daarmee ook de Tender
De Marine issued versies zijn zeldzaam en voorzien van “Marina Militara” en 500m en bijna altijd in slechte staat vanwege het gebruik. De in goede staat verkerende versies zijn dus bijna altijd namaak.

Ik kan dus ook niet garanderen of die op foto origineel is

13 likes

Weer een mooie aanwinst :star_struck: gefeliciteerd

1 like

11 likes

Fijn weekend! :beers:

14 likes

Fijne zaterdag :roll_eyes:

24 likes

Thx! :grinning:

2 likes

Gelukkig pas zaterdag…het hele weekend nog voor de boeg… :+1: :laughing:

23 likes

Ik ben een enorme Sub liefhebber maar deze draagt wel nog een en stukje lekkerder op mijn berenklauw

13 likes