Werkelijk te walgelijk voor woorden dit. Wat een schoften. Laten dit soort figuren gewoon eens echt gaan werken voor geld. Dan weten ze ook hoe het voelt als hen dingen wordt afgenomen!
Heel veel sterkte voor jou en je gezin! Dat geldt uiteraard ook voor de water-ramp slachtoffers in Limburg en omstreken
Heb net het e.e.a. terug gelezen, heel bizar. Heel veel sterkte met alles. Misschien ook een waarschuwing aan ons allemaal! Onwaarschijnlijk wat er is gebeurd. Geen woorden voor.
Klopt! Maar wat niet is, kan nog komen. Ik vond ooit eigenlijk geen enkele duiker mooi, bijvoorbeeld. Nu kijk ik er vooral naar. Wel veel retro/vintage spul, maar toch.
Gefeliciteerd erg mooi!
Klopt maar ik denk dat we hier op het HF allemaal wel redelijk safe zijn we zijn tenslotte een groep eensgezinde met dezelfde passie…
ik vind het bizar ik loop met niets te koop voor mijn sociale contacten als online. Post enkel zaken die mogen gezien worden. Dus ik heb er het raden naar waarom en hoe en wie… ik hoop dat er wat uit de bus komt maar ik vrees ervoor.
Ja heb zelf ook die presage…
Bandje ziet er wat goedkoop uit door die glans die erop zit.
Misschien is zoiets idd wel mooi.
Das een hele mooie, gefeliciteerd.
Ik heb een paar dagen een timefactors precista duiker gehad - echt mooi en klassiek spul. Dus als je nog op zoek bent…