Wat dragen wij vandaag XLV

Mooi man
Ziet echt sjiek uit zo

Na Pfizer #2 15 min tijd om even een foto te maken.

31 likes

Sinds gisterenavond weer om de pols na even weg te zijn geweest omdat ik een BB58 en later een GS springdrive " moest " hebben .
Met dank aan Jaap @SuperC en die wederom alles deed om het mogelijk te maken mijn Spitfire weer terug te kopen en Tom @Honey_Badger die zo aardig was om met mij naar Jaap te rijden :+1::+1::+1::+1:

41 likes

Dieven?

Helaas wel.

Smeerlappen.

6 likes

:cry: Balen!! Veel weg?

Horloges, tv, laptop, fietsen speelgoed…

4 likes

@W2them wat een rotstreek, afschuwelijk. Het gestolen horloge is nog daaraantoe, maar ook nog als je thuis ligt te slapen dat is gewoon horor.
@JJlind er is eigelijk niks dat ik kan zeggen bij zo’n ramp, ik hoop dat je huis en familie er gauw bovenop komen. Ik sta op dit moment te hopen dat in Roosteren de dijk het houd. Daar staat het water op het punt om door te broken.

20 likes

Dan is dat tuig wel lekker even bezig geweest. Dat ze TV’s nog jatten tegenwoordig. Sterkte met de afwikkeling.

Wat ik nog meest bizarre vind is dat ik niets gehoord heb… ik ben niet de meest vaste slaper. En had barstende hoofdpijn en prikkende ogen toen ik opstond…

5 likes

Nog steeds deze na :slight_smile:

12 likes

Heb je bloed laten trekken? ik ben geen jurist maar lijkt verzwarend voor de straf

1 like

Heb een afspraak bij de dokter straks. Ik vermoed dat er zoiets moet gebeurd zijn als bedwelming… kan niet anders…

5 likes

Kan bijna niet anders, zo te horen hebben ze elke kamer goed afgezocht en wel wat tijd nodig gehad om alles mee te nemen… sterkte! Hopelijk krijg je er nog iets van terug…

Dat is mooi waardeloos man :roll_eyes:
Sterkte!

We zijn goed verzekerd dus moet wel goed komen hoop ik. Maar toch wel K#% als het je zelf overkomt.

7 likes

23 likes

Zelfde misschien als ze bij vrachtwagenchauffeurs doen? Spuiten ze een bedwelmende stof in de cabine als die liggen te slapen.

1 like