Wat dragen wij vandaag XLV

De enige hommage, die ik ook zelf zou durven kopen.
Omdat een Daytona onbereikbaar is, en omdat het gewoon de mooiste chronograaf is.

30 likes

Desk diving donderdag

17 likes

Al de hele vakantie de Orange Baby Monster met Archer siliconenband om. Ik heb er nog even aan gedacht om ‘m te verkopen, maar dit is met een bruine ponem echt zo’n eye catcher en lekkere felle boef dat ‘ie toch maar blijft. Bewijst maar weer dat genieten soms ook in eenvoud kan zitten met dit 7S36 S5’je. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Heel fraai! Welk type is dit precies?

2 likes

Dit is de eerste generatie Orange Baby Monster, de SNZF49. Vind ik persoonlijk wat stoerder dan z’n opvolger, de SRP483 met het verbeterde 4R36 uurwerk. Die fraaie matte oranje kleur van de wijzerplaat is echt de mooiste oranje wijzerplaat die ik tot nu toe heb kunnen vinden.

Overigens combineer ik altijd m’n horlogekleuren met m’n andere hobby; brillen en zakmessen. Ik heb alleen nog steeds geen leuke oranje bril kunnen vinden.

11 likes

28 likes

Mijn nieuwste aanwist, blij als een kind​:sweat_smile::grin:

32 likes

Op de grensmarkt? :wink:

1 like

He mijn vader heeft die ook. Die b725 dan. En ook nog een B25 waar hij lyrisch over is.

Heel mooi! Gefeliciteerd.

GW-5000-1JF

19 likes

Thnx, prachtige wijzerplaat inderdaad! Het is de sbga373 :slight_smile:

1 like

Vakantie!

26 likes

Smerig fraai :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::+1:

1 like

9 likes

Haaah, blijkbaar bekend daar. Mijn wijkje liep van Sloetjes (toen nog Simca/Chrysler-Dealer) tot de Molenstraat bij Kemper

1 like

Zit jij onder een rode parasol? Ik onder een groene…

16 likes

Lekker hoor! Gefeliciteerd met deze knaller! :+1:t2:

Is dit de a̶f̶g̶e̶l̶i̶k̶t̶e̶ ̶b̶o̶t̶e̶r̶h̶a̶m̶ (grapje) ex van @Petteflet?

1 like

8 likes