Vandaag Vostok-vrijdag! Heb voor de derde dag hetzelfde horloge om, maar het voelde anders raar om dan juist op vrijdag iets anders te gaan dragen
Dank je Louis, ik heb de Lip nu drie dagen om en heb nog niet de behoefte gehad om een ander horloge te pakken. Het leuke van dit horloge is dat het eigenlijk een heerlijk hebbedingetje is, waar veel aan te zien is. Daarbij voelt het horloge heel degelijk en duurzaam aan. De wijzerplaat is in Zwitserland gemaakt en erg mooi gedetailleerd en toch ook weer eenvoudig technisch uitgevoerd. Gisteren ontdekte ik dat het uurwerk een Tunefork Quartz is, als koordirigent gebruik is vaak een stemvork, dat zijn leuke associaties😀. Het draagt comfortabel om de pols.
Vandaag bij het opruimen het boekje en aankoopbewijs van mijn allereerste echte horloge terug gevonden!
Boss produceerde toen nog bij bekende Zwitserse producenten. Niet veel over teug te vinden maar wel Swiss Made😀
Lees net op de historie page van Boss dat ze in 1996 begonnen zijn met de productie van horloges. De mijn is van 1997, een collectors item dus!
Ja, sorry, nog eens deze fantastische combo, Squale x Joseph Bonnie.
Vandaag met 'matching trousers"…
Ik vind het echt een knaller!
Combo is echt fris
Thanks
Zomers, tegen de herfst schaf ik me nog de zwarte tropic van JB aan.
Echt ongelooflijk soepel en draagt echt heerlijk.