Dank je wel Louis en veel plezier met jouw nieuwe Rallye! Een fijn horloge, prachtig afwerkte dial met een een heel goed Quartz uurwerk en toch echt vintage gevoel👍🏻.
Naar aanleiding van een opmerking van @Colnago toch maar even de uitlijning van mijn Seiko laten fixen…
Oud:
Improved:
De kleine afwijking die je nu ziet zie je alleen omdat de foto iets schuin genomen is en er een behoorlijke diepte zit tussen de dials. Horloge in kwestie is een Seiko SNJ-023P2. Kan nu weer fijn met uitgelijnde dials genoten worden op vakantie. ‘Reparatie’ door lokale juwelier laten doen voor 10 hele euro’s
Zo eentje bedoelde ik - vrijwel zelfde kastdesign als de handopgewonden Citizen. En ook net als vele mooie oude Seiko’s die ik hier voorbij zie komen

Erg geslaagd deze
Klopt, zelfs merknaam But (hoe kom je erop) is door BWC gebruikt
Gaaf hoor, denk dat je de eerste bent met de Seastar 2000 hier op het forum. Voor mij niet de beste keuze met mijn beperkte polsmaat, dus ik ben toch maar voor een CW gegaan (en dat als Tissot addict
)
Thanks! Mijn polsmaat is 18,5 cm.
Succes en plezier in la douce France
Dan moet het prima kunnen; Ik moet het met een 2,5 cm minder doen
Ik heb overigens nog m’n PRS516 automatic chrono die nauwelijks onderdoet voor de maten van de Seastar 2000. Draag ik ook nog steeds, maar horloges groter dan 42 mm zitten meestal niet zo comfortabel op m’n pols dus boven 42 mm koop ik maar niet meer