Wat dragen wij vandaag XLVII

Goed weekend HF!

22 likes

Weekend No date :upside_down_face::upside_down_face:

20 likes

Wat is jouw polsmaat eigenlijk Luuk?
Die van mij is ook 18 cm.

1 like

Ik zit wel op 18,5/19cm volgens mij :slight_smile::sweat_smile: dus dat is net zo van, kan wel - kan niet :thinking:

1 like

Vroeger droeg iedereen 33, 34, 35 mm en dat was normaal. Het is maar net wat jezelf vind natuurlijk.

1 like

Wat een beest!

28 likes

Een fijn weekend

19 likes

Blijft toch voor mij de mooiste R.

1 like

Het bewijs dat mooi niet duur hoeft te zijn. M’n “zen garden”. Fijn weekend allemaal!

14 likes

Wil ik deze omdoen staat hij stil, batterij op. Fijn horloge om mee te sporten, want grove Milano Mesh met vouwsluiting draagt zo lekker luchtig. Ook op hele warme dagen fijn.

9 likes

19 likes

In mijn ogen deze :slight_smile:

Deze lange tijd gehad helaas toch weg gedaan, nu spijt van.

14 likes

Prachtige foto’s :sunglasses::ok_hand:

Alleen euhh er kan geen bruin meer bij.
Ga werken man :joy::sunglasses::+1:

1 like

De Chinees :grinning:

22 likes

Zo gaaf :ok_hand:

1 like

Nee is weggevlogen. Was wel een topper helemaal voor dat geld :ok_hand::+1:

1 like

28 likes

Klein maar fijn :wink:

21 likes

Rolex en Steinhart, een groot verschil, maar ook een paar overeenkomsten. De 14060 hoef ik nooit vwb tijd te corrigeren. Vlak loopt hij 1 a 2 sec per dag voor dan leg ik hem ´s avonds op zijn kroon en loopt hij de volgende dag weer exact op tijd. De Steinhart liep toen ik hem net had + 7 sec. een mooie waarde. Nu enige tijd later doet hij met zijn “goedkope” uurwerk het niet onder voor de Rolex. Dus ´s nachts corrigeren door op hem op een wijze juiste te rusten te leggen. Ondanks dat Steinhart geen eigen identiteit heeft ben ik er toch erg blij mee.

Fijn weekend.

32 likes

Even op pad met de explorer

23 likes