Wat dragen wij vandaag XLVII

Ohh ja, die heb je ook nog :smiling_face_with_three_hearts:
Verdorie Peter, toch wel een heel goeie investering gedaan 2 jaar geleden, die kluis, want met jouw collectie ben je op een punt gekomen waarbij je ook mij niet meer kunt vertrouwen.

Dat is een boekenkast in de lug rechtsonder

26 likes

Is dit de club campus lichtblauw ? Wat een prachtig horloge :ok_hand:t2::heart_eyes:

1 like

:slightly_smiling_face:

27 likes

36 likes

Het is niet de standaard lichtblauwe maar een 22 stuks limited edition in samenwerking met The Cool Hunting. Kleurencombi is erg tof.
Ik was bang voor de lange lugs, maar dit is voor mij het prettigst dragende horloge dat ik heb (of had).

1 like

Nog een dag de Spezimatic :heart_eyes:

25 likes

Erg mooi en zeker de kleur is heel apart, het is dus een erg gelimiteerde oplage :ok_hand:t2:

Ik twijfel ook nog wel eens om er 1 terug te kopen maar zo vaak komen ze ook niet voorbij :slight_smile:

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

25 likes

19 likes

17 likes

Zal je wel genoeg frietjes hebben?

1 like

Oef, die Explorer… :heart_eyes:

Dat vond ik ook. Bij vrijwel alle andere merken (en overigens ook bij andere Nomos LE’s) loopt het al snel in de honderden. 22 is dan echt speciaal. Ik ben er erg blij mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Even een sailcloth van Artem straps proberen en vind de band echt verbluffend. Hij is vrijwel niet te onderscheiden van de originele Blancpain strap en daarmee voor mij de comfortabelste band voor een duiker tot nu toe. :ok_hand:

35 likes

20 likes

Was ruim voldoende. For the record: dit is dus klein :sweat_smile:

1 like

Omdat sommige horloges het beter doen in het zwart/wit :smiling_face_with_three_hearts:. Aristo Flieger op deze mooie voetbal donderdagavond :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Goed gelukt hoor :+1:t2:

Ja, zwart-wit is wel gepast voor deze. :+1:
Welke band heb je erop ?