Ik had zin in wat gerinkel, maar dit is wel erg veel gerinkel.
Deutsch Amerikanische Freundschaft vandaag.
Sinn 556A met een schaalmodelletje…
Het innerlijke kind even gewekt.
Yep, het zijn schakelaartjes die je indrukt, maken een klikgeluid. Dat muziekstuk zal ik niet kunnen naspelen; met een echte typemachine heb je een groter ambitus.
Aangezien ik de oudste ben in het bedrijf (meesten zitten in range van 23 tot 30 jaar) vinden ze het wel bij mij passen. Oude shit bij een oude l*l. Ze vinden het overigens wel een übercool toetsenbord; volgens mij heeft iedereen een foto van gemaakt en rondgestuurd.
Bovenin kun je een tablet inklemmen; fungeert als een houder. Heb je - net als vroeger - ‘papier’ in de typemachine zitten. Omdat je via bluetooth kunt pairen met een tablet én een telefoon heb je een extern toetsenbord voor die apparaten.
Die hendel is een gimmick. Kun je instellen als een enter of een macro aan koppelen.
De draaiknoppen hebben een functie: rechts kun je snel scrollen en links heb ik het geluidsvolume.
Kun je ook allemaal aanpassen.
Hier een close up van de schakelaars:
Vandaag voor het eerst zelf een batterij gewisseld.
Daarom deze Breil BW0033B Chronograaf uit ik meen 2005/2006 om de pols.
Gefeliciteerd met je NA en wat een gruwelijk mooi plaatje die eerste
Leuk bandje Goran.
Dacht eerst dat het mesh was.
Dank jullie beiden, ik besef dat de Master Compressor lijn van JLC niet echt gewild is maar ik ben ze erg, erg genegen , ik heb er dan ook 2 en zou er best meer willen…een chrono2 bevoorbeeld
Wat toch een geluk dat smaken verschillen😀
Eerste keer gewaagd aan nato