Wat dragen wij vandaag XLVII

Hahaha , ja zo gaat dat . Volgens mij was je op zoek naar een 60 atmos . Klopt dat :thinking:
Zelf nu weer in de nachtdienst, mijn eerste nu :upside_down_face:

21 likes

helemaal correct. Ik was al helemaal gesettled in de gedachte dat de 50 atmos een blijver zou zijn. Tot ineens de grotere broer voorbij kwam. Een nog grotere zee van blauw… :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

Succes vannacht, ik rond zelf zo af. Bed roept…

1 like

14 likes

Ja al vanaf de introductie van deze 60 was ik er erg vanbonder de indruk , helaas te groot voor mijn pols . Optisch dan , de L tot L maat valt nog wel mee .

1 like

Ja das geen kleine jongen inderdaad. Niet om te pluggen maar dan is de 50 atmos een betere maat.
Net als bij de Tudor trouwens. De BB58 is de perfecte maat en fantastisch qua comfort. De chrono is groter, zwaarder en een iets minder qua pasvorm… maar man man man die schreeuwt gewoon naar me, fantastisch… Verfijning vs schreeuwerig. Aston Martin vs Camaro… En kennelijk hou ik van schreeuwerig… Tenminste :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: voor nu dan. Laat ik het maar voorzichtig zeggen. Hopelijk blijft deze mij een lange tijd bekoren.

1 like

16 likes

Goedemorgen allemaal.

19 likes

Welterusten of een fijne dienst :+1:

25 likes

Succes :+1:

1 like

Ow nou…ik beoefen ook een fysiek en horloge afbeulend beroep.
Maar he, t is een toolwatch toch!

13 likes

Denk steeds meer mmmmm zou dit horloge ook wat voor mij zijn ( werk)

1 like

Ja!

1 like

Dat ziet er een toffe strap uit. Heb je hier wat info van?

Veel plezier in Hrvatska :sunglasses:

1 like

Blue on blue.

foto van gisteren.

45 likes

Knappe foto!

1 like

Gisteren de vouwsluiting binnen gekregen nu nog wachten op de lederen strap :grin:

23 likes

Goeiemorgen HF.

26 likes

Tof , ben benieuwd :wink: