Wat dragen wij vandaag XLVIII

Heeft die band geen duikersextensie?

There is a hotel in New Orleans, …
:+1:

1 like

Goedemorgen allemaal.

9 likes

Volgende keer een ‘lume shot’? :star_struck:

1 like

Draagt hij comfortabel?

1 like

Moet het nog even op me in laten werken. Eerste indruk is dat ik persoonlijk wel zwart mooier vind. Beide louter op basis van foto’s. Wil er zelf ook eens een gaan aanschaffen, zal denk ik zwart worden.

8 likes

Goedemorgen

14 likes

Heb ze beiden gehad en zwart is persoonlijk de betere van de 2 :grin::ok_hand: het blauw is mooi als je in het juiste licht staat anders niet :man_shrugging: en zwart past op alles en ziet er altijd mooi uit…

1 like

Ja ,heel comfortabel . :ok_hand:

Eens, maar ik doelde op de banden. De zwarte BB58 heb ik al en vind ik persoonlijk veel mooier dan de blauwe.

1 like

15 likes

8 likes

14 likes

15 likes

12 likes

21 likes

Goedemorgen, vandaag deze 90 jaar oude curvy amerikaan om.

14 likes

Oh oke :sweat_smile:

1 like

Beste forumleden, ik ben nieuw op dit forum en deze topic leek mij mooi voor een eerste reactie.
Vandaag (foto van gisteren) mijn nieuwe Edox La grande lune van de Vauberts collectie om de pols. Eerste automaat in een wat luxer segment. Ik koos ervoor vanwege de combinatie van een klassieke en moderne uitstraling. De maanfase complicatie maakt het helemaal af voor mij.

20 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat dragen wij vandaag XLVIII (Deel 15).