Wat dragen wij vandaag XLVIII

27 likes

34 likes

Goeiemorgen HF!

32 likes

21 likes


De Glycine Airman Vintage vandaag. Een duidelijke 24-uurs flieger.
Somber grijs weer, dan de vrolijkheid maar zelf maken. Fijne dag HF!

25 likes

Timex tuesday

17 likes

Leuk Il Bombo! Ik heb ook nog een Kappa gereden. Met een dikke gastank erin. En trekhaak. Die meteen eraf, want niet nodig en lelijk. Was een ex lease auto. Gekocht van een handelaar. Paar jaar probleemloos mee gereden, ook zakelijk, ritjes Milaan, Geneve etc. Toen er een auto van de zaak werd aangeboden de Kappa te koop gezet. Werd ik gebeld door iemand die vroeg of er geen trekhaak bij was. Ik zei van wel. Bleek het de vorige eigenaar te zijn die voor zichzelf begon en een goedkope auto zocht. Kwam voor een proefrit en meteen een dikke smile. Het was zijn oude auto. Meteen gekocht. Best leuk hoe dingen dan gaan. Nog maar even het Lancia logo in de vorm van een horloge om het toch nog wat topic waardig te maken. Ik draag hem niet want batterij is al lang leeg.

24 likes

Proficiat!

1 like

Mooi verhaal!

Met dit donkere weer is wat zon om de pols heel aangenaam.

38 likes

20 likes

25 likes

21 likes

Goedemorgen

19 likes

Een limited FC Healey

24 likes

Voor het eerst in lange tijd weer eens het horloge dat een kleine 2 jaar geleden de liefde voor horloges definitief aanwakkerde; mijn eerste automatische.

13 likes

Hier nog even mijn ‘nos’ exemplaar :yum:

16 likes

Pokkeweer, maar goed voor het gras. :grinning:

22 likes

12 likes

Prachtige Lancia! Mijn moeder had er eentje, reed altijd Italiaanse auto’s. De laatste was een fel oranje met zwart dak, een Momo uitvoering.

Maar on topic: sinds lange tijd m’n SARB weer eens om. Blijft toch een fijn horloge. Iets te dressy voor mij maar bij zakelijke afspraken een perfect horloge.

20 likes