Wat dragen wij vandaag XLVIII

Wat een mooi en lief gebaar van Leon @L30N ! Er zijn hier inderdaad ook een aantal echt lieve mensen actief. Ik heb dat ook mogen ervaren. Dat maakt het forum een bijzondere plek.:slightly_smiling_face:

Heel veel sterkte gewenst met de situatie waarin jij en jouw gezin nu verkeren.:four_leaf_clover:

4 likes

Welterusten gewenst, of werkze als je nog aan de bak moet.:slightly_smiling_face:

:four_leaf_clover::+1:

34 likes

Raimond Weil Parcival automatische chronograaf met 2892-a2 met Dubois Dépraz module.

12 likes

Ik hoop dat je kleine meid snel in goede gezondheid mag verkeren.

Niks zo erg als een serieus ziek kind (mijn oudste heeft een maand op de NICU van het WKZ gelegen). Als ouder ga je helemaal kapot. Jijzelf (en je vrouw/partner) ook heel veel sterkte gewenst.

5 likes

Mooi! :ok_hand:Altijd een zwak gehad voor Raymond Weil. Gewoon mooie horloges; zeker in verhouding tot wat ze kosten. Altijd goed en chique. :slightly_smiling_face:

1 like

Thnx, het was een nachtelijke impulsaankoop voor totaal geen geld. De verkoper woonde letterlijk om de hoek en had 'm in Frankrijk gekocht, maar hij liep niet goed.

De beurt was volgens mij net zo duur als het horloge.
Het ding loopt echt prachtig en het is een comfortabel horloge.

1 like

Een dotje. Sterkte voor haar en familie. :expressionless:

4 likes

Goedemorgen allemaal.
Tijd voor de krant

11 likes

Wat een schitterend gebaar, heel veel sterkte met je dochter.

3 likes

Goedemorgen HF

Bijna weekend :muscle:t2:

17 likes

17 likes

22 likes

Goeiemorgen :slightly_smiling_face:

17 likes

26 likes

En weer een nieuw bandje erop. Deze keer hirsh. Geeft het onmiddelijk meer flieger vibe. Denk dat dit de combinatie zal wezen. :blush:

27 likes

Its Friday!!
Lekker soepel automaatje vandaag.

21 likes

20 likes

Goedemorgen HF

21 likes

Goedemorgen hf.

31 likes

Thank god it’s Friday!

Een zwarte seamaster op een oranje tropic van Watchbandit.

29 likes