Wat dragen wij vandaag XLVIII

Wristshots please

Dank je :smiley: Zo’n geleefd horloge als dit heb ik nog nooit gehad :joy: Maar hij ziet er voor zijn leeftijd inderdaad ergggggg goed uit! In mijn te maken topic zal ik wat betere en close up foto’s maken… ziet er echt mooi geleefd uit :sunglasses:

1 like

10 likes

Dwellertje weer vandaag :dash:

22 likes

:heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

24 likes

De like is voor de 1680.

Zoals ik al jaren roep hier: Submariners hebben viercijferige referenties.

2 likes

Is dat de Momotaro maar dan op een tropicje in plaats van de Momotaro band? Geweldig.

2 likes

Ik zeg altijd maar: Goede smaak is niet te koop.

20 likes

23 likes

Vandaag maar weer eens de Frederique Constant

13 likes

14 likes

28 likes

15 likes

Klopt, ik heb de jeans strap nog geen dag gedragen :wink: misschien in de winter wel eens, maar hij is gewoon af op de Oris tropic.

@Bart_vs dankje!

25 likes

Godsamme. Ik heb al tijden zin. Maar goed, er zijn zowel een Serica als een Seaforth III onderweg, dus met de Baltic GMT er nog bij moet ik eventjes kappen met Vintage-looking-duikers. Helemaal als je bedenkt dat ik er een Squale 1521 en Uemura groen bij heb. En een Amphibia.

Verdullemme. Ga horloges verzamelen, zeiden ze, da’s veel gezonder dan crack, zeiden ze.

11 likes

Al die microbrands eruit en een 65 kopen joh! Beter wordt het niet :blush:

Hoewel, die Seaforths zijn ook wel toppers. Er komt volgend jaar weer een lading aan, we gaan zien of ik me kan bedwingen… vintage looking divers, niemand ontsnapt eraan! :sunglasses:

3 likes

27 likes

Prachtige Sub, uit welk jaar is hij?

1 like

13 likes

Dank :smiley: Uit ‘79

2 likes