Comfy? Wil van deze combi in het daglicht wel wat foto’s zien
1 like
Tilo
22 september 2021 om 19:31
3997
Ik had al lang flipperitis symptomen moeten hebben…
19 likes
WillemP
22 september 2021 om 20:02
4000
Wat zachter, minder scherp. Wel groter, maar minder topzwaar dan de sd. Toch zit eind vd dag de Seadweller ook heel goed. Bij deze kan niet de band ff een tikkie groter, dat is toch soms ook wel fijn. Allebei toppers
1 like
Oris 65 Momotaro special edition echt een topper inderdaad! Ik heb er even terug nog een NA topic over gemaakt:
Het is al even geleden dat ik nog eens een NA topic geschreven heb. Er is hier al zoveel geschreven en getoond, dat ik niet in herhaling wil vallen. Je zou kunnen zeggen, een zoveelste Oris, who cares? Maar deze moet ik toch even delen…
[9]
Oris heeft altijd al een nadeel gehad in mijn mening en dat is dat hun wijzerplaten niet altijd even bijzonder afgewerkt waren. Vaak hebben we gewoon een matte wijzerplaat met geprinte tekst gekregen, denk maar aan de Pointer Dates bijvoorbeeld. Ik merk we…
Hij komt standaard op een Momotaro jeans strap, maar ik draag hem vooral tijdens de warme zomerdagen, dus dan is de tropic strap wel ideaal
2 likes
pasd
22 september 2021 om 21:28
4005
De '58 op een grijze Vanguard, wat vinden jullie van deze combinatie.
Zelf vind ik het prima staan en iets beter uitkomen dan zwart .
Het is trouwens wel een heerlijk zittende band zeg
16 likes
SAT
22 september 2021 om 22:08
4008
Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken
Foto van eerder vanavond
18 likes
Zuid
22 september 2021 om 22:24
4009
Valt wel mee hoor met dat stoppen. Je gaat gewoon verder met een prachtige two-piece collection
1 like
SaGi
23 september 2021 om 04:12
4011
Goedemorgen HF.
Tis nog wel vroeg he
11 likes
Heeft die band geen duikersextensie?
There is a hotel in New Orleans, …
1 like