Man, man, man wat lekker
Nieuwe aanwinst?
Hebben we die al gezien hier ?
Vrij recent toegevoegd. Uit het jaar 2000, de handopwinder.
Haha ook heel mooi!
Maar ik bedoelde de zenith van Apeks.
Niet via mij. Komt uit het land van oorsprong, Duitsland.
Oh zo. Haha
Nog niet vandaag gepast bij Juwelier Kremer Emmen.
Jesus wat een mooi kruis watch.
Ja. Maar ik ben jammer genoeg geen topfotograaf en post daarom maar weinig foto 's. Morgen probeer ik het nog een keer.
Probeer een interessante hoek te vinden en zorg dat de aandacht op het horloge ligt. Onderbelicht je foto iets. Daarna even door lightroom halen op je telefoon (auto instelling en daarna verscherpen) en dan heb je al een stukken betere foto.
Waarom onderbelicht? Donker kan je terughalen, overbelicht verliest alle details. Als je vragen hebt, stuur me gerust een pm.
Fantastisch, dank voor de foto - lijkt haast smaragdgroen - en die band versterkt het nog eens, wow.
Overig niks mis met die foto, zeker voor een met kunstlicht Gewoon veel schieten en steeds kijken wat er nog verbeteren kan in reflecties, scherpte punt en kijkhoek.
Voor een betere indruk van de ware grootte op de pols, maar soms ook voor net wat meer scherpte schiet ik horloges meestal van wat verder af, om dan na de opname weer wat ‘weg te snijden’ (kunnen steeds meer telefoons). Veel plezier met de Tissot en de foto’s Yves