Fijne zondag allemaal !
Denk dat de naam op termijn zal veranderen, wel jammer, iconisch team, na Ferrari het meest succesvolle ooit
vooraf opgemaakte tekst met 4 spaties laten inspringen
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Mijn lokale Seiko dealer wordt steeds onplezanter, ik kreeg daar altijd standaard 10% vaste klantenkorting, toen werd het vijf en nu staat ze te zeggen dat ze niks doen. Dus gaat de business ergens anders heen.
Die kennen het gezegde “beter een half ei dan een lege dop” (nog) niet schijnbaar. Hebben ze toegelicht waarom ze dit doen? Minder AD marge af importeur of…?
Ik heb het vermoeden dat ze misschien de crunch van teruglopende omzet ivm Corona voelen. De kledingretail heeft een omzetdaling van 25% meegemaakt, en in sommige gebieden meer. Maar zeg me dat dan ook gewoon. Kijk, als ze hadden gezegd dat ze minder kunnen doen ivm de tijd had ik er geen punt van gemaakt. Maar “daar kunnen we niet aan beginnen, want dan moeten we het voor iedereen doen” is natuurlijk onzin als ik er al tien jaar kom en er al zo’n vijf a zes horloges heb gekocht.
Dat is inderdaad absoluut het slechtst mogelijke antwoord wat ze kunnen geven. Daarmee zetten ze je als “vaste” klant nu gelijkwaardig aan alle andere (eenmalige) klanten. Hieruit blijkt geen enkele waardering meer voor jou als vaste klant.
Terwijl het zo simpel had kunnen zijn. Je geeft zelf ook al een antwoord aan wat je plausibel en acceptabel had gevonden.
Mijn laatste twee seiko’s komen van olfert & co uhren. De code stayathome lijkt nog te werken, maar anders een prijsvoorstel doen.