Wat dragen wij vandaag XXVIII

30 likes

17 likes

8 likes

Je Off White vragen noemen we hier vooral Off Topic, aangezien ze sneakers, kleding, tassen ed hebben, maar geen horloges

25 likes

34 likes

Foto’s van gisteren maar maakt natuurlijk niets uit… Zelfde horloges, ongeveer hetzelfde tijdstip en hetzelfde drankje…:smiley::+1::clinking_glasses:

Mevrouw Niglo heeft een malt whisky voor ons ingeschonken… Een die hier in de streek wordt gemaakt, met de voor de geschiedenis van dit gebied toepasselijke naam… Thor…:slightly_smiling_face: Zeker geen topwhisky voor de kenners, maar wel authentiek, leuk en toch ook best wel lekker. :ok_hand::wink:

Fijne avond gewenst! :slightly_smiling_face::+1:

32 likes

18 likes


Fijne avond.

19 likes

Fijne avond

22 likes

Hoi Peter, mooi die Rado.:ok_hand: Lang geleden dat ik zoiets heb gezien… Was het jaren 80 dat ze populair waren en als chique alternatief werden verkocht? Ik vond ze toen ook al mooi; gek genoeg toch nooit een gekocht… :thinking: Wie weet komt dat nog…:wink:

4 likes

Nog een dagje de accutron :grinning:

19 likes

Soheee, die zag ik niet aankomen.
Wel leuk om deze weer wat daglicht te gunnen
:+1:

2 likes

Wie heeft er nog niet gestemd?

Het stemtopic sluit vanavond om 21:30 uur!

:point_down:

Stemtopic HF Fotochallenge #24 - Culinair

1 like

20 likes

Vandaag opnieuw :wink:

15 likes

Dank je Harry, ik heb deze in 1999 gekocht en was 15 jaar mijn enige horloge. En nog steeds een plaatje om te zien🙂

3 likes

13 likes

Qua kleur lijkt hij op een Ierse. is hij ook zachter dan een Schotse? Ben namelijk geen fan de branderige smaak van een Schotse. Het zachte van de Ierse whiskey’s staat mij altijd erg aan.

Proost…! :tumbler_glass:

2 likes

Dit keer op een blauwe Nato :blush:

15 likes