Wat dragen wij vandaag XXVIII

Deze oude DX uit de Suwa Seikosha fabriek maar weer eens omgeslingerd na een behoorlijke tijd van verwaarlozing. Al bij het oppakken beginnen die oude Seiko’s gretig te tikken👌

21 likes

28 likes

Lekker Mooie Nel. :smiling_face_with_three_hearts: :beer:

Heb hem nu een paar uurtjes om en ik begrijp je wel denk ik. Enerzijds quartz maar anderzijds technologisch een heel apart verhaal. De secondenwijzer valt zeker niet op waardoor het geheel toch rustig blijft en hij draagt meer dan voortreffelijk, mede door het gebrek aan gewicht. Aan de achterkant zit bovendien een verhoging met sleuven om het alarmgeluid door te laten en het horloge ligt alleen op dat vlak. Bij buigen van m’n pols voel ik daardoor vrijwel niets, heerlijk! :ok_hand:

4 likes

Van vanmiddag :blush:

24 likes

Vanmiddag van forumlid @koos54 ontvangen :handshake: :+1:

13 likes

God damn, deze is echt wel vet

22 likes

Vandaag de Ariadne😊
Wel een fotootje van enkele dagen terug😉

19 likes

18 likes

Welterusten HF; slaap lekker…:sleeping:… of werkze natuurlijk, als je nog aan de bak moet…

Onderstaand horloge kwam gisteren binnen. Met dank aan mede forumlid @BG1

:+1::wink:

20 likes

Thanks @EliasEliasElias #seagullfriday

14 likes

Mooie vintage! Gaat er ook wel eens wat bij je uit? :wink:

1 like

Looking good mate!

1 like

Eigenlijk is deze het mooiste van alle Seagull’s.

1 like

Dank je wel man! Leuk horloge, erg blij mee. :slightly_smiling_face:

1 like

Hey Jeroen,

Dank je wel! :slightly_smiling_face: Kijk maar in mijn historie; ook van mijn oude profielnaam. Meestal doe ik eens per jaar een periode van verkoop in het blauwe gedeelte. Dan gaat eruit wat geen draagtijd krijgt. Dat heb ik al een tijd niet meer gedaan. Ik heb wel wat in de planning voor in het najaar. :wink::+1:

3 likes

Hoi Paul, helemaal mee eens!:ok_hand: Dit is een heel mooi afgewerkt horloge. :slightly_smiling_face:

Dank je wel man!:blush::+1:

Gefeliciteerd, ziet er gaaf uit :ok_hand::ok_hand:

1 like

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

22 likes

Dank je wel!:blush:

1 like