Wat dragen wij vandaag XXVIII

21 likes

18 likes

20 likes

Fijne avond vanuit Zuid Limburg

46 likes

17 likes

Fijn weekend HF vrienden

16 likes

Nee van Ali.

Deze is van zeer goede kwaliteit, ik had een andere (zwarte) ook van Ali maar die is beduidend minder en trekt ook stof aan.
De blauwe doet dat dus niet en is toch zeer soepel en voelt erg prettig aan.
Het merk wat er op staat is Fuerman - ik kan er verder niets over terug vinden maar deze specifieke band is goed herkenbaar aan de taper en de clasp.

Nog wat andere foto’s gemaakt zojuist, beetje moeilijk zonder daglicht maar je kan duidelijk verschil in kwaliteit zien denk ik. Ik heb de lange kanten wat korter geknipt.

De seller op Ali heeft ook een Tropical van het zelfde merk dus dat was voor mij voldoende om die vandaag ook te bestellen:

Ik heb er geen van Uncle Seiko, maar kan me niet voor stellen dat het ruim 4 keer de prijs + import kosten waard is. Als je de naam hebt kan je natuurlijk overpriced vragen. Die Fuerman band is zwaar aan te raden wat mij betreft :wink:

6 likes

WoW, thanks voor deze review! Heb hem gelijk besteld.

1 like

Toetje:

22 likes

Ja die tropical heb ik die is geweldig!

Zoals je ziet is hij in het midden wat dunner zo buigt hij perfekt om je pols heen. Daar is goed over nagedacht, of goed jatwerk :shushing_face: want het komt tenslotte van Aliexpress.
En het zal me niet verbazen als mijnheer Uncle Seiko hier zijn banden laat maken. Maar dat is gissen in ieder geval zeer goed gemaakt die tropical van FEURMAN

5 likes

Hoi.

18 likes

Eenvoud is krachtig :ok_hand:

1 like

26 likes

Goed om te horen!

Tja zo werkt het nu eenmaal, een Uncle Seiko komt met een goed idee om een oud model band opnieuw uit te brengen, de fabriek waar het geproduceerd wordt stampt er vervolgens nog een paar extra runs uit onder een andere naam, voor de eigen markt in Azië. Vervolgens vinden wij het dan weer terug op Ali :slight_smile:

Uncle Seiko staat die bandjes echt niet van z’n rubberboom in z’n achtertuin te schrapen… En daarnaast heeft Uncle het uiteraard ook maar weer gewoon gejat van Seiko :smile:

2 likes

Heerlijk genieten!

19 likes

Beide niet vies :wink: :ok_hand:

1 like

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

21 likes

C65 by night :heart_eyes:

16 likes

Vanuit Normandië… slaap lekker of werkze!:+1::wink::sleeping:

Fijn weekend gewenst!:+1::wink:

33 likes