Wat dragen wij vandaag XXVIII

:+1:

Eerste kantoordag sinds medio maart. Aangezien mijn Speedmaster bij de horlogemaker ligt, maar de Meistersinger om de pols. Ook bijzonder.

15 likes

12 likes

14 likes

Gewoon een perlon bandje :grin:
Zijn wel caseback-killers, maar ik draag deze maar zelden, dus niet direct een probleem.
Is een horloge met vaste bandpennen, ben je meteen enorm beperkt in je bandenkeuze.

Gewoon of niet, het past qua uiterlijk top bij het horloge

1 like

Ik snap niet dat ze die witte en zwarte uit de productie hebben gehaald :frowning_face:

2 likes

Aha sous la montagne de saint-pierre avec la brunmontagne. Bon appétit!

1 like

Klopt, ik had er even een perlon op gegooid omdat dat het enige passende was dat ik kon vinden, maar eigenlijk is het een prima combinatie :sweat_smile:

En ook heel comfortabel. Met leer heb ik nog wel eens dat het horloge de hele tijd wegdraait maar met zo’n perlon blijft hij perfect zitten; lengte perfect af te stellen omdat je niet van gaatjes afhankelijk bent, maar de gesp gewoon ergens door de band prikt. :sunglasses:

1 like

Eet smakelijk :ok_hand:

Een mooie gelegenheid voor de challenge Culinair, maar je hebt al een foto ingezonden, zie ik :camera:

1 like

Wat dat betreft kan ik Rolex ook even niet volgen, ik vind de nieuwe lijn OP’s niet bepaald een verbetering. :exploding_head:

2 likes

Absoluut iconisch. Uit de tijd van ruimschoots voor het massatoerisme. Btw, heeft Breitling er niet een?
Mooi simulatiemodel, trouwens. Als je hem solo vliegt heb je een dubbelrol: die van piloot en BWK. Dat is dus tijdens stijgen en dalen voortdurend heen en weer rennen tussen de stoel van de piloot en die van de BWK om de boel draaiend te houden (en - tijdens stijgen - voorkomen dat de motoren in brand vliegen :grimacing: ) Typisch een RTFM before-u-start simulatiemodel.

2 likes

Wissel naar de Poljot CCCP jaren 80. :fist:

10 likes

Ook uit een tijd waarin vluchtleiders bar weinig inzicht hadden met betrekking tot waar, hoe snel en hoe hoog een toestel vloog. Een ‘Connie’ was betrokken bij een van de meest spraakmakende mid-air collisions ooit, zoals je ongetwijfeld weet.

1 like

GoldfingerS

26 likes

25 likes

6 likes

10min geleden met DHL aan de deur afgeven :grin:
Voor de tweede keer ‘terug gekocht’

23 likes

9 likes

Meteen na thuiskomst gewisseld;

18 likes