Specifications:
Brand: Aquastar
Model: Deepstar 2020 Re-edition Chronograph
Dimensions: 40.5mm x 14.8mm
Lug Width : 22mm
Water Resistance: 200 meters (pushers operable underwater)
Case Material: Stainless steel
Crystal/Lens: Domed sapphire
Movement: La Joux-Perret Swiss manufacture caliber, automatic column-wheel chronograph
Strap/Bracelet: TROPIC rubber & Horween leather
Deze zat al een tijdje in de verzending en deze week gearriveerd… Een leuke budget daily afwisseling voor als de vintages niet handig zijn.
Wow, knippen en plakken
Is het een Valjoux? Ik denk het wel
ik ga de mods vragen of het aantal x keer fotos delen gelimiteerd kan worden van de aquastar… man man man wat mooi!!!
Struinen door Aerdenhout vandaag, de zoon ligt in de wagen en de vaduhwrr draagt een Borealis Seafarer II en vergaapt zich aan de eclectische mix van zuinig-statige jarentwintigpracht en de meest wanstaltige nieuwbouw. O en de datum stond verkeerd
Oké… ik heb getwijfeld om dit ding te delen… zou ik jullie dit aan willen doen? Maar eerlijk is eerlijk… mijn Maurice Lacroix is voor service even de deur uit. En mijn NA (Longines Hydroconquest) krijg ik pas volgende week… ondertussen moet ik iets om m’n pols hebben. Mijn eisen waren: het moet de tijd aangeven en het moet goedkoop zijn. Dit is het geworden . En aangezien ik er ook nog een paar dagen mee moet leven, deel ik mijn smart.
Kan weer s niet doorslapen, ritme zit er keihard in.
Dus maar opgestaan en nu klaar om te vertrekken om paar uurtjes te vaan werken.
Beter dan in bed rond staren.
Daar gaan we
Sterkte man, ja als je eenmaal in dat ritme zit is het moeilijk. Weet er alles van met die nachtdiensten
Herkenbaar, ben er ook alweer een uur uit…