Zie ik Deventer op de achtergrond ? 5min van hier.
Mooi! Die zou ik ook nog wel eens willen!
Vandaag een voor mij ongebruikelijk model horloge om. Een Casio MRW200H.
Onlangs bij Amazon aangeschaft. (daar waren ze een stuk goedkoper dan bij Ali en met 4 dagen in huis uit Spanje vandaan).
Zo ongeveer het goedkoopste bruikbare zwemhorloge dat je kunt vinden. Niet omdat ik nu zo graag zwem, dat doe ik eigenlijk nooit. Maar vanwege het ontzettend leuke draadje elders op HF over het Hydromodden oftewel het vullen met siliconenolie van je waterdichte quartz horloge.
De voor de hydromod benodigde siliconen olie moet ik nog aanschaffen, maar dat gaat binnenkort zeker gebeuren. Ik wil dat effect van zo’n op het glas geprojecteerde reflectie vrije wijzerplaat ook wel eens zien. En als het niet lukt, nou ja dan heb ik een leuk experiment achter de rug. Dan zal ik overigens wel weer net zo’n exemplaar aanschaffen, want ik vind het een verrassend leuk en zeer draagbaar horloge. Standaard Casio Quartz uurwerkje er en, dus over de nauwkeurigheid niet te klagen. Een stuk beter op tijd dan bijna al mijn mechanische vintage horloges in elk geval.
Het spuuglelijke rubber (plastic?) bandje wat er op zit en wat ook nog eens niet lekker zat vanwege de scherpe randjes bij de lugs heb ik er meteen afgehaald. Daarvoor in de plaats zelf een bandje gemaakt van een stukje net een paar dagen daarvoor uit Rusland gearriveerd vissenleer. Zalm. In diverse kleurtjes. Voor deze Casio in groene uitvoering uiteraard een groen bandje gemaakt.
Vis. Leek me wel toepasselijk bij een duiker.
Hier de plaatjes:
Ik ga voor netjes deze avond .
Ga uit eten met mijn lieve vrouw.
Althans we hebben ambiance thuis gecreëerd zodat we ons uitje gewoon door kunnen laten gaan.
kost ook bijna niks. 18,80 op amazon.nl