Wat dragen wij vandaag? XXXI

NA, uit nieuwsgierigheid gekocht. Hartstikke leuk horloge voor weinig geld

9 likes

15 likes

25 likes

Vandaag het verlovingshorloge van mijn vader laten opknappen. Nieuw glaasje (stock Seiko, zelf gesourced) en een nieuw bandje erop. Komt uit omstreeks 1973.

Oud:

Nieuw:

26 likes

Een goed idee of een slecht idee? :sweat_smile:
Ben zelf ook erg tevreden met het horloge, ondanks dat hij lang niet zo bijzonder is als de Seiko QR die in de verkoop staat. Dat glas blijft gewoon een mooie eye-catcher :star_struck:

Oris Classic Date

18 likes

I’m lovin’ it

18 likes

Dank u kerel

1 like

16 likes

50 jaar oud alweer…

16 likes

Proficiat, maak er een fijne dag van!:clinking_glasses:

2 likes

:joy: Ging over de Skyliner hè… :blush:

Evengoed :tada:

1 like

Is eerder een zachte gloed in mijn ogen. Wel mooi.

9 likes

Man man man… De Rdunae 6105 8000 is binnen.
Waanzinnig, wat mooi zeg.

NH35
gebold saffier met AR coating
120 click bezel die super voelt.
tropic strap
Doosje
handleiding
garantiebewijs
Waargetrouwe hommage van een seiko vintage
En dat voor minder dan 200 euro.
BAM

14 likes

Vandaag tijdens 't werk de Omega

Na het werk wissel naar

25 likes

Ik weet niet wat het precies is, maar ik kan er mijn ogen niet van afhouden. Prachtig gewoon!

1 like

Dank je. Dit is een submerk van Chinees merk WR watches waar bijvoorbeeld ook San Martin onder valt.
Staan bekend om goede kwaliteit voor lage prijs. Ze maken meerdere betaalbare hommages van o.a. vintage seiko’s die duizenden euros kosten.
Modern gemak met vintage look. En de kwaliteit en details zijn zo goed, nou ja kijk dit filmpje maar eens

6 likes

Klopt, deze Navitimer is 46 mm en dus wel erg groot. Het is ook niet m’n plan om een Breitling te kopen, maar als er een komt, dan is het een Navitimer van 41 mm. Het is nog maar 4 maanden geleden dat ik m’n Oris Complication kocht, dus moet ik eerst weer sparen om iets in m’n horlogepotje te krijgen.

1 like

17 likes