Ff pauze.
23 likes
Ook een oogje op 
1 like
Soms loop je op MP wel eens tegen een pareltje aan, deze vanmorgen opgehaald.
Ziet er gezien zijn leeftijd helemaal niet slecht uit. Wel wat gebruikssporen en misschien dat ik glas laat vervangen door saffier. Eerst maar eens kijken hoe capacitor zich houdt.
Leuk !
14 likes
Dank je wel Frank !!! 
1 like
WAUWWWW, wat een machtige machine is dat zeg…
Prachtig!!
Is dit een NA?
1 like
Welk model is dit? Erg mooi horloge.
1 like



















