Wat dragen wij vandaag? XXXII

Dit is de sbgf017.

Mooie maat welke tevens sportief als netjes gedragen kan worden naar mijn inziens.

36 likes

ik vindt hem met de metalen band :+1: :smiley:

1 like

36 likes

De 36mm Omega Seamaster!

24 likes

36 likes

Ja vind hem echt knap!

1 like

11 likes

14 likes

Danku!

En met lume :sunglasses:

Zo… weer genoeg met de gs gespamd :joy:

29 likes

Ja het is al goed :joy: kwijl loopt al uit de mond :joy:

1 like

Haha dat is inderdaad maar de vraag​:wink: het zal je bekend voorkomen!:wink:
Ik ga hem vanavond eens op staal zetten, kijken hoe dat oogt!

1 like

Mooi! Is het een originele of een mod?

Hé, dit lijkt de Insta pagina van een ander prominent HF-lid wel😂

1 like

De searock mag weer een paar uurtjes wegtikken in de tijd

14 likes

26 likes

De twee nieuwe 36 mm horloges.
Avondwissel: van groen naar wit.

13 likes

Deze zou 100% origineel moeten zijn. (Behalve mogelijks het bandje). Wil deze zo houden ook :wink:

9 likes

14 likes

Ohhh nee hè
:crazy_face::slight_smile::expressionless::joy:

1 like