Wat dragen wij vandaag? XXXII

12 Uur-wissel!
Even frisse lucht scheppen; oh wat lekker zonnig!!!

5 likes

Ik kreeg hem aangeboden als inruil op een ander horloge. Het is de SBDY053, een JDM limited…

1 like

Dankjewel Hein. Ik heb meer foto’s op het forum van je gevonden. Mooi gefotografeerd hoor! Vast niet met de telefoon👍
Zo, nu ga ik het internet maar eens afstruinen, want dit horloge maakt wel hebberig😂 Ik vermoed moeilijk te vinden🤔

1 like

Ach, dat noem ik uitslapen :slight_smile:
Dit komt ook iedere week wel een keer voor :upside_down_face:

5 likes

Coururrier automatisch

13 likes

Lunchtijd!

22 likes

Wat de lichtinval kan doen met een YM :see_no_evil::star_struck:

21 likes

Simply Seiko :slight_smile:.

14 likes

Thanks! Erg mooi model, en 38mm is een heerlijke maat! :wink:

1 like

Ik ga het een week proberen. nadeel is dat je random kan blijven doordrukken tot een acceptabel nummer verschijnt :laughing: maar beloof, ik ga dat niet doen. soort experiment

2 likes

Die doet me denken aan een Orient die ik ooit had

8 likes

Somber weer. Een beetje in de lappenmand door een vervelende blessure aan mijn rechter kuitspier. Niet eens door het sporten of zo want daar ben ik niet zo intensief mee bezig, maar omdat mijn ouwe demente dove en blinde kater van 20 jaar dwars bovenaan de trap op een trede lag en ik daarom een plotselinge rare beweging moest maken om niet over 'm te struikelen. Krak! Ergens bij mijn knie. Grote Au! Gaat al weer beter. Moet van mijn Fysiotherapeut 60 diepe kniebuigingen per dag maken…
Het leven van een horlogeverzamelaar kent vele voetangels en klemmen.
Om deze malheur voor mezelf wat te compenseren had ik behoefte aan een stoer horloge aan de pols vandaag.
Het werd de zwarte Stührling Flieger. Al jaren geleden eens overgenomen van HF lid @TYZ en nog steeds in de doos met actuele draagbare horloges. Ik voel me meteen weer een stukje sterker… :slight_smile:

13 likes

23 likes

Mooie macro! :+1:

1 like

11 likes

Ontzettend coole ref!

1 like

14 likes

18 likes

Prachtig horloge! :ok_hand:

1 like

24 likes