Welterusten allemaal
Met dat scherm wordt het mij te ingewikkeld voor een bakkie
Pfff. Dat gaat met de.mijne sneller. Maar al die techniek is wel gaaf.
Hier een koelkast met camera’s erin. Kun je in de winkel even kijken wat er nog in je koelkast ligt. De deurbel met camera zit er ook op. Tv kijken of radio. En nog zoveel meer wat wij nooit gebruiken. De Kids gebruiken hem als ipad
Ding staat er al 2 jaar. Enige wat fijn is dat is de ijsblokjes en koud water. Rest heb je geen bal aan
Goedemorgen HF, Hier ouderwetse filterkoffie
Na allerlei probeersels toch weer terug en bevalt prima. Ook lekker goedkoop dus meer geld voor de hobby
Nee …
Als je dat ding daar links gaat gebruiken dan hou je niks meer over voor je hobby. 10 jaar gelden heb ik die espresso in de kliko gegooit en de Jura gekocht. Kocht mij scheel aan die cupjes
Jep.
Ik kan ten alle tijden in mijn koelkast kijken als ik niet thuis ben. Heb je echt nodig
Ja zeker mijn vrouw gebruikt die voor 1 koffie per dag met dat melk ding ernaast, dus dat gaat van haar zakgeld af😇.
Goed geregeld
Smorgens vroeg over keukenapparatuur hebben
We lijken wel een stel wijven
Ja
Ik heb deze gisteren gekocht samen met een andere voor de kids onder de boom. (referentie nummer ben ik bij Casio niet goed in:see_no_evil:) Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden. En anders kan ik m nog om.