Wat dragen wij vandaag? XXXII

Die verzet voor zover ik weet alleen de dag aanduiding (heb hem nog niet gebruikt). Ik meen me te herinneren dat dat ook simpeler kan maar de totale balans is wel netjes zo, hij is ook geschroefd en stoort me niet. :+1:

1 like

Vandaag mijn nieuwe Casioak. ICM stalen band toch wat te lomp voor mij.

9 likes

Mod besteld en gemonteerd? :thinking:

9 likes

Kijk :+1:

1 like

20 likes

Si Amigo.

1 like

Als je van Royal Oaks houdt en geen 20k wil uitgeven dan moet je eens naar deze kijken:

Ook in 39mm en andere wijzerplaatkleuren, prachtig afgewerkt.

10 likes

@Dora ik vind die ook gaaf. Maar deze heb ik nu als Werkhorloge. Maar verder heb ik tevreden met de Horloges die ik heb :grimacing::

1 like

17 likes

Zo blij dat ik toen voor een sunburst blauwe Breitling Navitimer heb gekozen!

27 likes

Schitterende klok. Ik heb de SOH II chrono dit jaar nieuw gekocht, maar deze staat ook op de wenslijst.

1 like

Nieuwe aanwinst, afgelopen weekend binnengekregen.

De Steinhart Ocean one GMT 42 mm op jubilee (solid) band. En moet eerlijk zeggen, draagt heerlijk. Lekker slank dragende kast, dus niet hoog, past goed onder overhemden. Prima tikkertje onder de motorkap (ETA 2893-2 in dit geval).

Ben benieuwd of het een blijvertje gaat worden, eerste indruk is in ieder geval goed.

5 likes

12 likes

15 likes

Avondwissel

20 likes

Haha, hij is goed… i love Breitling💌

1 like

prachtig …

1 like

Dankjewel, het is een uitgesproken smaak, niet iedereen kan het waarderen. :wink:

1 like

Ik vind dit echt een gaaf horloge, alleen die banden van omega… ik kan er niet aan wennen. Op rubber wel helemaal top!