Wat dragen wij vandaag? XXXII

Ja dat veranderd een mens.
Ik ben altijd vroeg geweest.

Sinds de kids is het alleen maar handig, ben ik vroeg thuis en ben er dus altijd als ze uit school komen bijv.
Gelukkig hebben de 3 hier mij nooit echt wakker gehouden…daarom zie ik er ook nog zo appetijtelijk uit na al die jaren…:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Jij hebt zeker een lachspiegel in de badkamer? :rofl::rofl::rofl:

1 like

Goedemorgen allemaal. De eerste dag van onze quarantaine na de positieve uitslag van onze jongste zoon .

9 likes

Moguh HF

8 likes

Lekker de hele dag het HF forum lezen en met je horloges spelen. Sterkte!

1 like

Morgen HF

8 likes

Sterkte!

2 likes

Goeiemorgen allemaal :slightly_smiling_face:


MM200

23 likes

Deze!

6 likes

Perpetual thursday

17 likes

Goedemorgen, we gaan weer meubels maken…

7 likes

Zo te zien ook wekker/alarm. :slight_smile:

Goedemorgen

25 likes

27 likes

Vandaag nog eens de PAM op een knalrode band.

22 likes

Eentje nog

20 likes

Goedemorgen, voor mij een perfect begin van de dag: koffie en zout caramel kruidnoten en…

21 likes

Goedemorgen allemaal.

25 likes

32 likes

Mogge! :sunny:

15 likes