Die Luminors vallen nog wel mee op 44mm. Mag je natuurlijk de foto niet van vlakbij nemen, dat vertekent wel 
Dat is op mijn 16.5cm pols. Groot, ontegensprekelijk. Maar als je een klein horloge wil, beland je zelden bij Panerai.
Die Luminors vallen nog wel mee op 44mm. Mag je natuurlijk de foto niet van vlakbij nemen, dat vertekent wel 
Dat is op mijn 16.5cm pols. Groot, ontegensprekelijk. Maar als je een klein horloge wil, beland je zelden bij Panerai.
Zo ziet hij er inderdaad weer prima uit. Gave band ook. 
Niet de mijne helaas, ben zonder aankoop terug naar huis gegaan toen. Uiteindelijk met een Radiomir geëindigd, wat toch m’n eerste voorkeur wegdroeg. Die Luminor komt er volgend jaar wel 
@ROOMTU De achterkant is inderdaad ook heel mooi met die opengewerkte rotor! Chique klok! (Ik weet het)
Toch nog maar even een wissel naar de oude dame. Ze heeft inmiddels wel weer lang genoeg kunnen rusten.
Valt toch wel mee? Jaartje of 10?
Toch ook wel een lekker ding die Tissot!!
Deze gaat vanavond weer de box in,precies een week om en loopt 2 sec. voor tov m’n telefoon waarop ik ‘m gelijk gezet had 
Thnx! Imho een perfect alternatief voor de BSOH, wijzerplaat van de Seastar zelfs nog mooier 
Leuke Cartier-alike👍