16 likes
Dat kan ik alleen maar nog eens bevestigen: wat een beauty!
1 like
Dankje.
1 like
Deze vind ik echt serieus mooi. Strak hoor. 
1 like
‘Keb um zelluf ook’ De Dyson dan. Helaas.
1 like
Dank je wel!
Maan in laatste kwartier. Inderdaad, toen ik gisteravond de hond uitliet, de maan niet meer gezien.
Fijne zondag verder!
21 likes
















