Wat dragen wij vandaag? XXXII

Die vind ik erg leuk! Wel model is dat?

13 likes

8 likes
1 like

27 likes

24 likes

23 likes

Zakhorloge van de dag :slightly_smiling_face:

15 likes

Omega SMPc op B&J Nato

18 likes

19 likes

Staat de kroon nou scheef of is dat vertekening door licht / kijkhoek? Wel een hele mooie warme kleur, die wijzerplaat :ok_hand:

Jajajaja hij blijft top

30 likes

Donkergrijze suède op lichte plaat, dat mist eigenlijk nooit :ok_hand:

24 likes

23 likes

26 likes

Eigelijk een moet er een ander bracelet op. Ik dacht 20mm is 20mm gewoon proberen en wat blijkt PAST!
:hugs::hugs:

21 likes

Toch weer de flieger! Hopen dat de Barton Canvas snel binnen is.

12 likes

17 likes

Mooi om te zien dat jij lekker je eigen gang gaat en afwijkt van de gebaande paden :+1:t3: Én leuke horloges :smiley:

1 like

Sinterklaas weer terug naar Spanje en een heerlijk ruikende kerstboom in huis!
Race day vandaag en dus een racing chrono, Heuer Carrera :tada:

32 likes