Die vind ik erg leuk! Wel model is dat?
1 like
Staat de kroon nou scheef of is dat vertekening door licht / kijkhoek? Wel een hele mooie warme kleur, die wijzerplaat 
Eigelijk een moet er een ander bracelet op. Ik dacht 20mm is 20mm gewoon proberen en wat blijkt PAST!


21 likes
Mooi om te zien dat jij lekker je eigen gang gaat en afwijkt van de gebaande paden
Én leuke horloges 
1 like






















