Wat dragen wij vandaag? XXXIII

De eeuwige discussie, waar de golfers vroeger helemaal niet bij stilstonden … :wink:
PS Sta je op Purmerend (Wit)? Mooi golfdagje zo te zien!

13 likes

Vandaag op verzoek van @Tiemo2011 een G-shock

zodat we allebei een Casio om hebben

Natuurlijk jongen, geen probleem :wink:

11 likes

IWC Portugieser Rattrapante München Boutique Edition
Sunburst goodness :heart_eyes:

23 likes

Jawel, maar niet met mijn grote favoriet. Ik heb altijd een pouch in de golftas zitten.

.

Het ziet er heerlijk uit daar!

8 likes

Thnx! Het is een Longines Heritage Diver chrono

Ik hoorde Rory Mcilroy een keer zeggen dat hij niet golfde met zijn (indrukwekkende) horlogeverzameling. Vanwege de :boom: bij een golfslag.

Omega heeft zelfs een keer een “high impact” horloge gemaakt voor hem, die hij wel een tijdje droeg bij wedstrijden.

En in mn verbeelding sla ik net zo hard als Rory :stuck_out_tongue: dus …geen mechaniker. Misschien ben ik wel te voorzichtig…

Er zijn ook maar weinig mechanikers met een “afstand naar de green” complicatie.

2 likes

We hadden geluk met het zonnetje idd. Zelfs even met jasje uit gespeeld :sunny:

2 likes

In Spijk, vanaf geel :wink:

1 like

… zelfs expliciet bij de METAS tests staan, “such as golf and sailing”.

Dus ik geloof het allemaal wel. :wink: Tuurlijk moet je met zo’n ouwetje, als waar @HanDavinci mee rondloopt oppassen. Zou ik ook doen. Gecompliceerde maanfase dingen zou ik ook niet dragen. Maar een dikke duiker, prima!

De lussen in Purmerend hebben kleuren (o.a. Wit), in meende de vijver te herkennen. Dutch ben ik niet zo vaak :wink: … wel een fantastische baan, ook vanaf de backtee’s.

Maar goed, we dwalen een beetje af. Sorry. Ik heb nog steeds de Marathon om de pols. :beers:

1 like

Dit keer geen kerstlampjes

19 likes

8 likes

Good to know. Ik zal eens voorzichtig proberen, als metas t zegt.

En dan alles 20 meter korter slaan, omdat je toch een beetje bang bent om tandwielen door je kast te laten knallen. :laughing: Zal even wennen zijn :relieved:

1 like

NA: voor het eerst een Russisch duikmenneke

Lekker sunburst voor aan de zonovergoten Zwarte
Zee hoor

13 likes

13 likes

26 likes

Isn’t it bonkers? :heart_eyes:

20 likes

20 likes

21 likes

17 likes