Gelukkig nieuwjaar en een gezond en goed 2021!
Hartelijk dank Hans!
Dankjewel @Magnel
Ben d’r ook zeer content mee.
Oorspronkelijk voor een ander horloge laten maken door Ko in Emmen. Kleur leer en kleur stiksel kon ik kiezen.
Nevernooit spijt van gehad.
Oorspronkelijk
En nog een keer numaals:
Hoi Chris,
Dank je wel! Wij vonden het ook een heel leuke ontmoeting!
De beste wensen gewenst! en heel veel plezier met de Seamaster!
Proost!
Oh enne, nogmaals de allerbeste wensen!
Maak er een fijn jaar van, hopelijk snel weer met een beetje van ‘het oude normaal’. Zou wel leuk zijn. En verder, … op naar de eerste NA.
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad en wil iedereen graag het beste wensen voor het nieuwe jaar.
Hartelijk dank, Stefan. Mooie Seiko!
Iedereen een gelukkig en gezond 2021!
Ik begin het nieuwe jaar met de kleine prins.
Een langere leren band is incoming

Mijn zoon blij dankzij @Erikje, hij is 9 en helemaal verliefd op zijn nieuwe Casioak!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Snap dat je er geen spijt van hebt. Deze band kan je bij vele horloges gebruiken. De combi met de GS is erg passend!
Vroeg geleerd is oud gedaan. Straks moet je dat keuken eiland nog gaan verlengen
Tikje “op de groei” gekocht
Deze mooie Seiko heb ik hier nog nooit voorbij zien komen. Met dit horloge is het bij mij los gegaan. Ik kocht het als vervanger voor een horloge dat ik meer dan een decenium dagelijks had gedragen.
De perpetual calender, de gangreserve van 4 jaar en de fantastische wijzerplaat deden me toen voor dat horloge kiezen. Ik heb hem nog op de originele stalen band, maar jouw band staat hem ook heel leuk.
Ik zal je het horloge binnenkort maar weer eens een keer dragen, het heeft al maanden geen polstijd meer gehad.