Wat dragen wij vandaag? XXXIII

Begonnen met deze:

Afgesloten met deze:

32 likes

Wat staat er boven Audemars Piguet? Foundation? Nooit eerder gezien nog. Wat is het verhaal er achter?

Jazeker hoor en inderdaad, het saffier in het achterdeksel heeft ook AR. :ok_hand:

14 likes

Helemaal eens en dank je wel. :slightly_smiling_face:
Moet wel zeggen dat de eer aan @royke74 toekomt. Hij heeft dit horloge gevonden en het (na wat enthousiaste berichtjes van mij) aarzelend afgestaan, waarvoor nog steeds enorme dank. :pray:

Ik heb maar één ander horloge gehad die me ook meteen zo enorm aansprak en dat was m’n eerste Rolex (een piekfijne 14060M). Helaas heb ik die toen, na 3 maanden onafgebroken dragen, een dagje verruild voor een andere, gevolgd door een spontane aanval van flipperitus. Ik ben nu vast van plan dat niet een tweede keer te laten gebeuren… :slight_smile:

4 likes

Hoi Ralph,

Boven AP staat fondation. Dit gaat over de “Fondation Time for the trees”, een aan AP gelieerde stichting voor het goede doel!
Gelimiteerde oplage van 250 stuks.

1 like

Mooi maar vind dat voor dat bedrag de afwerking van het uurwerk wel wat hoger mag zijn. Dit lijkt niet echt afgewerkt. Ongebrushed metaal.

1 like

Kun je ook eens een lume shot plaatsen? Echt een gaaf model! Was te laat en de prijzen nu :sob:

Niet?! Ik vind het prachtig. De combinatie tussen polish en ‘Geneva Stripes’ .
De dial icm de indices en hands zijn echt next level. Maar op de foto natuurlijk niet te vangen.
Één van de mooiste horloges die ik ooit gehad heb :heart_eyes:

3 likes

Misschien dat het op de foto’s ook anders overkomt. Desalniettemin een zeer fraai horloge met een uniek en eigen gezicht. Stukje Hollandse trots :blush::+1:

3 likes

Goedemorgen allemaal.
Daar gaat ie weer,met een horloge wat mag beschadigen.

7 likes

Ff een privé klusje om het horloge potje een beetje te vullen :rofl::rofl::rofl:

17 likes

Doe je deze dan weg of houd je ze beide? Ps ik heb er zelf een dus vraag het echt uit interesse. Ik zou er zelf nooit 2 houden voor dat geld kun je een andere mooie klok kopen.

Zeker! Erg mooi en tijdloos

1 like

Mogguh nachtdienst #5 :relieved: zit er weer bijna op.

26 likes

5 likes

Prachtig Hans, heel mooi uurwerk.

1 like

20201219_072751

8 likes

Dank je wel!

07:50u zaterdagochtend de expeditie gaat beginnen. Op naar de Himalaya. Nou ja… De Wadden wordt de eerste bestemming

33 likes

21 likes