Begonnen met deze:
Afgesloten met deze:
Wat staat er boven Audemars Piguet? Foundation? Nooit eerder gezien nog. Wat is het verhaal er achter?
Helemaal eens en dank je wel.
Moet wel zeggen dat de eer aan @royke74 toekomt. Hij heeft dit horloge gevonden en het (na wat enthousiaste berichtjes van mij) aarzelend afgestaan, waarvoor nog steeds enorme dank.
Ik heb maar één ander horloge gehad die me ook meteen zo enorm aansprak en dat was m’n eerste Rolex (een piekfijne 14060M). Helaas heb ik die toen, na 3 maanden onafgebroken dragen, een dagje verruild voor een andere, gevolgd door een spontane aanval van flipperitus. Ik ben nu vast van plan dat niet een tweede keer te laten gebeuren…
Hoi Ralph,
Boven AP staat fondation. Dit gaat over de “Fondation Time for the trees”, een aan AP gelieerde stichting voor het goede doel!
Gelimiteerde oplage van 250 stuks.
Mooi maar vind dat voor dat bedrag de afwerking van het uurwerk wel wat hoger mag zijn. Dit lijkt niet echt afgewerkt. Ongebrushed metaal.
Kun je ook eens een lume shot plaatsen? Echt een gaaf model! Was te laat en de prijzen nu …
Niet?! Ik vind het prachtig. De combinatie tussen polish en ‘Geneva Stripes’ .
De dial icm de indices en hands zijn echt next level. Maar op de foto natuurlijk niet te vangen.
Één van de mooiste horloges die ik ooit gehad heb
Misschien dat het op de foto’s ook anders overkomt. Desalniettemin een zeer fraai horloge met een uniek en eigen gezicht. Stukje Hollandse trots
Doe je deze dan weg of houd je ze beide? Ps ik heb er zelf een dus vraag het echt uit interesse. Ik zou er zelf nooit 2 houden voor dat geld kun je een andere mooie klok kopen.
Zeker! Erg mooi en tijdloos
Prachtig Hans, heel mooi uurwerk.
Dank je wel!
07:50u zaterdagochtend de expeditie gaat beginnen. Op naar de Himalaya. Nou ja… De Wadden wordt de eerste bestemming