Wat dragen wij vandaag? XXXIII

Gecondoleerd…

Nee, absoluut niet! Het is even wennen als je groot gewent bent maar deze staat prima. Mooi nog wat ruimte over zodat je ook de band goed ziet.

Meh

(Foto van gisteren)

17 likes

Het is mijn 6e “SKX” inmiddels. Kan zomaar de eerste keer zijn dat ik er één hou.
En anders mag jij dibs big boy :+1:

1 like

16 likes

San Martin mark Xl
39mm 20atm saffier schroefkroon en Seiko NH35 uurwerk

Been there, done that :smirk:

Ook zeker niet een rare uitvoering hoor. Je kunt sowieso niet fout zitten met een Pelagos :+1:t2:

Mooi maar te lief voor zo’n arm imo

Met zo’n band dan? (Just thinking out loud)

10 likes

Nou en of. De ideale werkklatsert

Nee.

Jup.

Zonder de niet zo egale patina had ik 'm wel van je overgenomen!

Haha Thanks, hij is wel echt leuk voor een SKX. Ben normaal niet zo van dit model is wel erg gaaf :ok_hand:t2:

2 likes

Mooi heb je ook een close up?

:ok_hand:

Te klein?! Staat prima. Ook bij dat t shirt wat je aan hebt.

:ok_hand::+1:

Breitling Colt 41 van @berhan mogen overnemen. Meteen om de pols en heel content mee!

21 likes

Prachtig deze!! Is dit een big pointer?

1 like

De eerste keer weer in 2021…

15 likes

Gaaf, maar gek genoeg vind ik de Zenith mooier. Meer een net horloge. Heb een croco bandje taper 18 naar 14 incoming. Helemaal het mannetje.

Dat denk ik ook idd.

Met name het voorlichter zijn zal even wennen zijn. Ik draag mijn andere horloge overal bij eigenlijk. Je kan wat minder verwachten van 60+ jaar oud, al staat er op dat-ie waterdicht is…

Snap je gedachte. Vind het zelf altijd wel leuk, je verwacht het niet.

Lijkt me niet nodig. Zo duur zijn dit soort horloges niet, dus een tijdje in de kast zou niet erg zijn, maar een verkoop zal ook niet heel lastig zijn indien nodig.

12 likes

Ik wist niet dat ze deze ook in 48mm hadden :joy:

1 like

Bijna :grin:
Big crown pointer date,prachtig horloge :heart_eyes:

2 likes

17 likes