Wat dragen wij vandaag? XXXIII

Ik volg het niet?
Mag je niet meer posten omdat je horloges verkoopt? :man_shrugging:t2:

3 likes

Ik mag hier niet de indruk wekken dat ik een horloge aanprijs voor de verkoop. Dat begrijp ik uiteraard. Dus om de verschillende meningen en daarmee samen hangende discussies te voorkomen: beter niet foto’s posten. Vandaar de laatste keer vandaag. Helemaal prima, maar wel even wennen. :slightly_smiling_face:

Deze Day Date is mijn grail watch dus niet te koop.:+1:

13 likes

Jammer, er zijn hier toch nog handelaars die hier zonder problemen laten zien wat ze dragen . Dus volgens mij kan het wel? :hugs: btw knappe DD!

6 likes

Fijne kerst nog Harry, jammer dat je je eigen horloges hier niet meer laat zien, maar we vinden wel andere wegen. Alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit een winters Enschede!

4 likes

Dank je Hans! :slightly_smiling_face: In het nieuwe jaar kom ik je zeker een keer opzoeken in de prachtig mooie streek waar je woont. :+1:

3 likes

Er zijn tijdperken waarin de openbare mening de slechtste van alle meningen is. Wat mij betreft mag je hier je passie met ons blijven delen.

4 likes

:pensive:

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken

25 likes

Daar verheug ik me op, je bent welkom!

2 likes

Hier is het zelfs pyjama middag geworden… Om 14.00u heb ik ze eindelijk in een normaal setje kleren gekregen :sweat_smile:

2 likes

Niet maar één dag maar vier nachtdiensten.
Helemaal perfect daarvoor deze fijne Spinnaker, met duidelijke heldere aflezing van de seconden wijzer

13 likes

Onder het schemerlampje deze beauty aan het begluren.
Wat een schitterende kast is het toch die heerlijk op de pols ligt.

Het is een erg mooi horloge, verdient een mooi foto moment eerdaags om hem goed te presenteren .

29 likes

14 likes

38mm, 39 zou ook nog passen voor mij maar groter is niet mooi.

1 like

Mogge Harry, sluit je toch met deze af. :wink:

Ook fijne dagen toegewenst.

1 like

Goedemorgen HF

17 likes

Weer eens een Rolex om, dat was lang geleden.

34 likes

Fijne 2e kerstdag allemaal!

42 likes

Wel
Weer een top foto dit :ok_hand:

1 like

36 likes

IMG_20201226_093615~2

20 likes